Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycker ni generellt om tex att ha röda / orangea visare på era klockor? Jag tycker att det är en balansgång som lätt kan bli för mycket!
Håller medVad tycker ni generellt om tex att ha röda / orangea visare på era klockor? Jag tycker att det är en balansgång som lätt kan bli för mycket!
Ja, ZO9275 är ju en klass för sig! Den är perfekt balanseraJag gilla'rt Sälj den ovan om du har till mig
Nu bara måste du ju prova?
Jag har ju den här unika compression, visarna på är ifrån ZO9254 men jag fick även med visarna till ZO9256. Är väldigt sugen på att gå till uris och byta ut minutvisaren! Visserligen tråkigt att lägga ut 1500kr men tror att det blir som en helt ny klocka! Vad tycker ni?
Absolut gör det kommer bli kanon
Jag har ju den här unika compression, visarna på är ifrån ZO9254 men jag fick även med visarna till ZO9256. Är väldigt sugen på att gå till uris och byta ut minutvisaren! Visserligen tråkigt att lägga ut 1500kr men tror att det blir som en helt ny klocka! Vad tycker ni?
Jag är tråkig. Säger behåll de du har på. De är snyyyyyyyggggaaa!
NopJag är tråkig. Säger behåll de du har på. De är snyyyyyyyggggaaa!
Jag tolkar det som att du tycker att jag inte är tråkig, och att de är väldigt snygga
Tråkig är du inte men jag tycker ändå det vore snyggare med kromade visare måste vara lite stilJag tolkar det som att du tycker att jag inte är tråkig, och att de är väldigt snygga
Precis! Ser riktigt bra ut. Undra om man kan köpa vridring..Såhär skulle väl slutresultatet bli ish
Tror den knepig byta utPrecis! Ser riktigt bra ut. Undra om man kan köpa vridring..
Oj så vackertSåhär skulle väl slutresultatet bli ish
Mm, misstänker att det inte är superlätt att få tag på aftermarket delar till Zodiac. Men kanske hittar någonTror den knepig byta ut
Knepig konstruktion för att få av hela vridringen eller knepig att byta insert?Tror den knepig byta ut
Köp mina volfar har tvåKnepig konstruktion för att få av hela vridringen eller knepig att byta insert?
Tråkigt om det är det sistnämnda alternativet och sprucket insert betyder att man måste jaga rätt på en hel vridring :/
Gissar på att det är klurigt, denna skapelse är av @Eric Jajjamensan P som fixat ihop med sin urisPrecis! Ser riktigt bra ut. Undra om man kan köpa vridring..
Älskar den vita tavlan!
Ja men bara slå till jag använder aldrig dessa bara skinenÄlskar den vita tavlan!
Yes, som sagt den är perfekt men den där orangea minutvisaren tilltalar migGissar på att det är klurigt, denna skapelse är av @Eric Jajjamensan P som fixat ihop med sin uris
Älskar den svarta urtavlan!
Eller. BytJa men bara slå till jag använder aldrig dessa bara skinen
Skulle nog bara hamna i låda tyvärr, är där min ligger just nu...Ja men bara slå till jag använder aldrig dessa bara skinen
Micke bra pris .Skulle nog bara hamna i låda tyvärr, är där min ligger just nu...