Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Loolapropå v-wolf... spana in denna kopia:
Snyggt! Börjar vara galet Zodiac-Zugen igenJaha då var man lite halvt på banan igen gällande Z. Gött. Stort tack @Morotsmannen för en trevlig chrono och sommarbomb . Lillebrorsan är med på sista bilden . (korspostar bilderna)
Ja här med. Ångrar jag gjorde av med många av mina.Snyggt! Börjar vara galet Zodiac-Zugen igen
I know one . I also regret selling the orange, but happy that It's in the thrread.Ja här med. Ångrar jag gjorde av med många av mina.
I heard that you wanted to sell the "Daredevil"? I know one . I also regret selling the orange, but happy that It's in the thrread.
I heard that you wanted to sell the "Daredevil"?
Noterar ett ökat Zodiac-sug...
Jag sitter på över dussinet och även om det är min avsmalnade samling kan jag eventuellt tänkas släppa dessa 2:
Båda i väldigt bra skick, nära nyskick...
V-wolf ZO2301
Sea dragon chrono ZO2232 (bästa färgen!?)
Till denna finns även ett nytt gult originalgummi och originallänk (19 cm)
Mmm ska pengarna in i en gröncammo?
Kollar så salladen växer
Misstänker att någon blir grymt sugen på denna:
https://www.ebay.com/itm/ZODIAC-RAR...dition-GRN-BLU-Camo-Model-ZO2293/333621266001
Jag har aldrig ens sett den gröna... ännu mindre till salu
ping @dr.fox
Åh nej. Någon köpte den. Och det var inte jag. Absolut inte. Inte ens lite grann. Jag var inte ens där- okej jag erkänner, den kommer till Sverige.
Hola alla Zodiac-nördar! Har en dykare med 22 mm mellan luggarna som jag vill piffa upp med lite galna tropics/rubber. Har sett att era godingar har samma mått och roliga färger. Så, vart klickar jag hem lösa Zodiac-straps?
Another watch from Zodiac that you can’t judge from pictures. Again dimensions and build quality plays a big role. The desert hawk, it’s an impressive watch with a beautifully finished domed glass, with an important thick case i will say that gives the watch the perfect dimensions. The dial combines sportiness and classic design. I like the small tachymeter numbers. Overall another successful design.