Solvik
Silver
Tack!Vilken magisk pjäs! Kul med mer hälsingeblod i tråden dessutom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Vilken magisk pjäs! Kul med mer hälsingeblod i tråden dessutom!
Äntligen. Ett bra tag sen jag kunde bildposta i denna tråden men nu så . Har saknat min gamla lime-bagatell sedan den såldes så denna fyller den platsen perfekt. Sommarklocka-deluxe .
Tackar, ja en klocka man blir glad av utan tvekan .Snyggt! Riktigt härlig orange tavla. En perfekt sommar-Zodiac!
Äntligen. Ett bra tag sen jag kunde bildposta i denna tråden men nu så . Har saknat min gamla lime-bagatell sedan den såldes så denna fyller den platsen perfekt. Sommarklocka-deluxe .
När vi pratar orange. Ångrar att jag bytte bort denna
Mycket tjusigNya favvon
the most retro modern dial, love itPaket klart åker strax till posten en kaffe först bara
alfa romeo not bad alsoKör vi grönt på em
Korrektalfa romeo not bad also
tropic rubber is the best one on the v wolfHar en ZO2306 som bara ligger i en låda, tänker att ett nytt band kanske återupplivar den. Jag har haft på grönt nato och brunt läder, länken gillar jag inte.
Skulle ett svart sail cloth kunna passa? Någon som har förslag eller rentav något kul att testa? Tror det är 22mm mellan luggarna.
Har ett tropic till den faktiskt, men jag är inte så mycket för gummi tyvärr. Känner mig inte som en attackdykare tyvärrtropic rubber is the best one on the v wolf
then for leather, i will recommend HirschHar ett tropic till den faktiskt, men jag är inte så mycket för gummi tyvärr. Känner mig inte som en attackdykare tyvärr
Har en ZO2306 som bara ligger i en låda, tänker att ett nytt band kanske återupplivar den. Jag har haft på grönt nato och brunt läder, länken gillar jag inte.
Skulle ett svart sail cloth kunna passa? Någon som har förslag eller rentav något kul att testa? Tror det är 22mm mellan luggarna.