GangstaFound this on Tradera, i couldn’t say no. Soon home
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GangstaFound this on Tradera, i couldn’t say no. Soon home
Vet inte om det tagits upp men Fredmans har nyligen (?) blivit ÅF av Zodiac: https://www.fredmansur.se/sv/klockor/zodiac/
Otroligt snygg!SSW53 idag när regnet piskar ute..
Den är jättebekväm. Tunn och fin!Otroligt snygg!
Hur sitter den? Vad sitter du på för handledsmått?
Åh fan jag ligger ju på liknande mått. Tycker den ser ut att sitta helt perfekt på dig, lär nog börja leta jag med.Den är jättebekväm. Tunn och fin!
Lite långa bandhorn, men det funkar och köper det som en del av designen.
Min handled är ca 16-16,5cm.
Kör hårt! Otroligt trevlig och underskattad modellÅh fan jag ligger ju på liknande mått. Tycker den ser ut att sitta helt perfekt på dig, lär nog börja leta jag med.
Tack för info!
Nice to see, rare to find, pricelessBlue steel
It’s a gem 4 sureNice to see, rare to find, priceless
Riktigt bra, min hälsar!The Value Proposition: A Little Modernity Goes A Long Way For The Zodiac Super Seawolf Ceramic
It's got a heart of steel, but it's light on the wrist and your wallet.www.hodinkee.com
Rensar, ngn som är intresserad innan på säljes?Nya kläder på min enda zodiac