MrSinister
Basic
Har en sådan här liggandes och tänkte låta den gå vidare. Men har ingen aning vad man kan begära. Vad tror ni? Endast klocka utan tillbehör.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En gång för länge, länge sedan. I en galax långt borta. Hade jag facit.Har en sådan här liggandes och tänkte låta den gå vidare. Men har ingen aning vad man kan begära. Vad tror ni? Endast klocka utan tillbehör.
One of my most beautiful watches..Man this is a bit difficult to pull off. I think I wouldn't be able to make it work..
Riktigt snygg!!!!Tjena tråden. Kollade för ett tag sen men tänkte prova igen. Någon som har en Zodiac Super Sea Worlf Compression, helsvart?
Denna klocka;
Om ni har en liggandes får ni gärna dra ett meddelande
Trevlig, stort grattis! Gärna lite fler bilder!Idag kom den från Italien, Zodiac Super Seawolf med urtavla från Meteoriten Muonionalusta som hittades i Norrbotten.
Absolut, när det finns dagsljusTrevlig, stort grattis! Gärna lite fler bilder!
Ni som har koll på Zodiacs! Jag har en silver dot diver hemma liggandes i lådan. Tänkte slänga på en no-name presidentlänk. Skicket är rätt så slitet men ändå cool patina (brunish tavla etc). Har så himla dålig koll på zodiacs, tänkte sälja den - vad kan vara ett rimligt pris? 2500?
!Bild nedan på annan klocka (jag har inga bilder på min)!
Jag kan ingenting om dessa Zodiacs, därav frågan. Förstår också att det är svårt att avgöra utan bild. Min är 37-38mm Vad är ett rimligt spann tänker jag bara.Beror ju mkt på hur stor den är?
Den på bilden är väl 37-38 mm... är den 40mm är den värd mer än de mindre
Jag kan ingenting om dessa Zodiacs, därav frågan. Förstår också att det är svårt att avgöra utan bild. Min är 37-38mm Vad är ett rimligt spann tänker jag bara.
Perfekt! Tack!Om den är quartz så kanske runt 2k beroende på skick...
Den där var jag sugen på, men inte att beställa den från USA med tull och moms. Du fick din från Italien? Hojta om du vill sälja framöverFler bilder på skönheten.
Måste säga att Super Seawolf bärs bra trots 40mm. Jag brukar rocka 41-43mm annars. Tror det beror på att bezeln än sticker ut utanför caset så den upplevs lite större.
Vad säger ni om kvalitet på Zodiac nyproduktion? Fick chansen att testa denna tidigare idag.
Post in thread 'Vad gör du och din klocka just nu?'
https://klocksnack.se/threads/vad-gör-du-och-din-klocka-just-nu.4964/post-4562636
Tack för svaret. När de ligger kring 10 000 - 15 000 så är det bra pris kan jag också tycka. Titanaren sticker iväg ytterligare 10 000. Och för priser över 25 000 finns det en helt del annat att testa. Kanske får bli en Zodiac i lägre prisklassen. Gillar ändå de roliga färgerna och lekfullheten. Ingen annan som har en Sea Wolf?Det har väl i ärlighetens namn varit hyfsad kvalité ett tag, men inte mer än så.