Fortfarande nöjd med köpet?Fler bilder på skönheten.
Måste säga att Super Seawolf bärs bra trots 40mm. Jag brukar rocka 41-43mm annars. Tror det beror på att bezeln än sticker ut utanför caset så den upplevs lite större.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fortfarande nöjd med köpet?Fler bilder på skönheten.
Måste säga att Super Seawolf bärs bra trots 40mm. Jag brukar rocka 41-43mm annars. Tror det beror på att bezeln än sticker ut utanför caset så den upplevs lite större.
HejFortfarande nöjd med köpet?
Tveksam om Zodiac blir en prisraket i Sverige och på KS. Vissa länder i EU och främst USA verkar de sälja bra. Det är en charmig och prisvärd klocka. Fick hem en sådan här:Hej
Ja, den används i rotation men är riktigt nöjd. Nu är ju modellen slutsåld, ska bli kul att se om den stiger i pris som den orangea har gjort.
Tveksam om Zodiac blir en prisraket i Sverige och på KS. Vissa länder i EU och främst USA verkar de sälja bra. Det är en charmig och prisvärd klocka. Fick hem en sådan här:
De är hur fina som helst och klart prisvärda. Sålde min för ett par år sedan. Ångrar mig fortfarande.Inte mycket aktiviteter i tråden. Provade en sådan här hos fredmans ur. Tycker man får mycket klocka för 15 000kr. Och inte minst en skön länk.
Grattis och tack för bilderna. Zodiac är bra klockorKom precis hem från Fredmans med min första Zodiac . Var ärlig svårt att välj bland alla modeller. Ville köpa alla .
Blev denna dock..
Kan inte annat än att hålla med. Fantastiskt mycket klocka för pengarna OCH ett märke med historia. Sjukt nöjd, grymt bygge!Grattis och tack för bilderna. Zodiac är bra klockor
Fantastiskt läcker klocka det där!Första turen till kontorets djup.
Time for serious desk diving
Är den helt i keramik med baksida i stål eller är det ett lager ovan på en stålklocka? Hemsidans förklara inte så bra.Första turen till kontorets djup.
Time for serious desk diving
’66:an är Skulle gärna ha tag på en sådan till vettigt pris men det verkar ganska svårt.Gammelt og nytt. 1966 vs 2019
Hej, den är i stål, med en kermaisk ”sleeve” på. Baksidan ser man stålgrunden. KLockan blir därmed väldigt moståndskraftig mot stötar. Kollar du vilken youtube recension som så ser du. Här är första bästa jag kunde hitta:Är den helt i keramik med baksida i stål eller är det ett lager ovan på en stålklocka? Hemsidans förklara inte så bra.
”High-Polish,
Hardened Ceramic Case
Plus a steel core for ultimate performance and longevity”
Tack!Hej, den är i stål, med en kermaisk ”sleeve” på. Baksidan ser man stålgrunden. KLockan blir därmed väldigt moståndskraftig mot stötar. Kollar du vilken youtube recension som så ser du. Här är första bästa jag kunde hitta:
Zodiac Olympus? Nån som äger en som har några rader att berätta om den?
Aha jag hade totalt missat att dom var i olika storlek, Aa jag har sneglat mer åt 38mm hittilsDet har florerat minst en i tråden... med beigh tavla vill jag minnas.... om du tänker på de nyproducerade.
Jag gillar helt klart utseende på 40 mm varianten bäst, men storleken på 38an