• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
Fint me orange onsdag!
20150923_125101.jpg

Hade intresse för den på tradera och hoppats få den under de priset men vet ju inte mer än att verket är nytt men vad för caliber hade vatt spännande, tråkigt med "brännmärkena" i tavlan annars en trevlig dinka tycker jag :)
Det är det vanliga, 955.112, som sitter i både Zodiac och Tag Heuer (och en mängd andra). Potent verk med lång livslängd och hög stryktålighet.
;)

Myser med denna snyggingen innan det är dags att skiljas åt. Tänkte lägga upp den i Sälj-tråden, men ger en liten försmak här. Vore förstås extra kul om en annan inbiten Zodiac-fantast fortsätter vårda den ...

zodi4.jpg

Senast ändrad:
Tjena Gubbs, jag är ny här. Jag har försökt kolla igenom tråden, men inte hittat ett svar.
Jag är ute efter att köpa en Zodiac Sea Wolf (ZO9250) men kan inte hitta varken en affär i Sverige eller en online butik som säljer till Sverige. Hur skall jag få tag i min klocka?

(jag vill ha den för att jag är ett stort fan av mysteriet kring the zodiac killer och filmen av David Fincher)

Tjena Gubbs, jag är ny här. Jag har försökt kolla igenom tråden, men inte hittat ett svar.
Jag är ute efter att köpa en Zodiac Sea Wolf (ZO9250) men kan inte hitta varken en affär i Sverige eller en online butik som säljer till Sverige. Hur skall jag få tag i min klocka?

(jag vill ha den för att jag är ett stort fan av mysteriet kring the zodiac killer och filmen av David Fincher)
Välkommen till dårhuset ! Här hänger FYI även @MariaE bara så att du vet.
Den här affären verkar ju sända till Sverige, lycka till...
http://www.ebay.com/itm/NEW-Zodiac-...-Movement-Silver-Watch-/151644372484#shpCntId

Tillbaka
Topp