Napoleon90
Basic
Fint me orange onsdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jepp! Min urmakare har gått lös på diverse delar.Tokfet!
Moddad bezel?
Hade intresse för den på tradera och hoppats få den under de priset men vet ju inte mer än att verket är nytt men vad för caliber hade vatt spännande, tråkigt med "brännmärkena" i tavlan annars en trevlig dinka tycker jagVad tycker ni om Zodiacen med släktdrag från Tag som ligger ute till försäljning nu boys and girrrrrl (@MariaE ) ?
Enda tråden på KS där en Heuer-kusin är mer udda än dendär härliga gula som mr McB visar upp.Såg den på Tradera men det kittlade inte alls. Vet inte varför men den kändes inte alls rätt. Kanske för udda för denna mainstreamkvinnan.
Jag vet vad du har för elak klåda som du inte kommer åt.Såg den på Tradera men det kittlade inte alls. Vet inte varför men den kändes inte alls rätt. Kanske för udda för denna mainstreamkvinnan.
Det är det vanliga, 955.112, som sitter i både Zodiac och Tag Heuer (och en mängd andra). Potent verk med lång livslängd och hög stryktålighet.Hade intresse för den på tradera och hoppats få den under de priset men vet ju inte mer än att verket är nytt men vad för caliber hade vatt spännande, tråkigt med "brännmärkena" i tavlan annars en trevlig dinka tycker jag![]()
Tack. Känns ovant att en man har det jag trånar efter.Jag vet vad du har för elak klåda som du inte kommer åt.
Den ligger för närvarande i Nässjö. Men i nästa vecka borde du kunna dra en lättnad suck och komma åt det där irriterande känslan.
Ha, ha, haTack. Känns ovant att en man har det jag trånar efter.
BAAM!Zodiac Friday!
![]()
38 el 40mm?Myser med denna snyggingen innan det är dags att skiljas åt. Tänkte lägga upp den i Sälj-tråden, men ger en liten försmak här. Vore förstås extra kul om en annan inbiten Zodiac-fantast fortsätter vårda den ...
![]()
Underskattad. Superformat iom den massiva hornbredden (22mm).Lillebror Wolf. 41millimeters prima dunderdykare.
![]()
BAAM!
Hallå du. Vi är ju bekanta sedan tidigare.
Snygg entré med en riktig raritet som du köpt av mig tror jag?
Brutalt fin Zodiac.
Full size ca 38 (inte over size). Japp, gubbsnuskigare än kommunanställde Göran 58 år!38 el 40mm?
Fin är den oavsett. Lite gubbsnuskig, men fin.
The Zodiacs you own will end up owning you.Helt rätt
En Wolf ser liten ut i jämförelse och frågan är om jag har den på handleden eller om det är Zodiacen som har en handled i sig
Nyfiken på vilka Zodiacs du behåller när du säljer några riktigt fina rariteter.38 el 40mm?
Fin är den oavsett. Lite gubbsnuskig, men fin.
Välkommen till dårhuset ! Här hänger FYI även @MariaE bara så att du vet.Tjena Gubbs, jag är ny här. Jag har försökt kolla igenom tråden, men inte hittat ett svar.
Jag är ute efter att köpa en Zodiac Sea Wolf (ZO9250) men kan inte hitta varken en affär i Sverige eller en online butik som säljer till Sverige. Hur skall jag få tag i min klocka?
(jag vill ha den för att jag är ett stort fan av mysteriet kring the zodiac killer och filmen av David Fincher)
Så klart här är styggingen på lädurr. Tack för en trevlig affär och det goa snacket!Upp med ett handledsskott med dig @Napoleon90 så man kan släcka sin separationsångest![]()
Jaha så det är anledningen till att din avatar ilsknat till något så kolossaltUpp med ett handledsskott med dig @Napoleon90 så man kan släcka sin separationsångest![]()
Det är full fart på dig. Vilka har du nu?Så klart här är styggingen på lädurr. Tack för en trevlig affär och det goa snacket!
![]()