Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sugen på varg?Har varit på Z-torken ett tag nu... Hjälpte föga så jag tog sjödraken och drog till Mellanöstern. Vi badade, drack drinkar, kollade något högt torn och hade det allmänt mysigt.... Saknade en Varg i allt badande... måste lösa det på något vis.
Bytte racingläder till Nato som passar bättre under vatten.
![]()
Jo även om du vill ha mer så är den där APFRÄSCH!Har varit på Z-torken ett tag nu... Hjälpte föga så jag tog sjödraken och drog till Mellanöstern. Vi badade, drack drinkar, kollade något högt torn och hade det allmänt mysigt.... Saknade en Varg i allt badande... måste lösa det på något vis.
Bytte racingläder till Nato som passar bättre under vatten.
![]()
Den blå kommer på andra plats.. Helt klart! Trots att den är snygg som fan!VÄRLDENS SNYGGASTE KRONOGRAF!
7000-serien är magisk. Det har inte varit mycket fokus på 7005:ans bröder men 39mm:ers kronografena är magiska. 44rna är tyvärr för stora. Här är den sjukt smutta Brown Copper med orangea detaljer.
MAGISK! Visst spöar den @Andy McB s fesblå ;D[/USER]![]()
Panik över att du inte kan flippa något? Du verkar ju helt torsk på allt du har nu. Fin line-up btw.Den blå kommer på andra plats.. Helt klart! Trots att den är snygg som fan!
Panik är för mesar.Panik över att du inte kan flippa något? Du verkar ju helt torsk på allt du har nu. Fin line-up btw.
En sak är säker.. Denna följer med till graven.Nytt? Något på G? Något jag missat med mitt vakande öga?
![]()
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!En sak är säker.. Denna följer med till graven.
![]()
En sak är säker.. Denna följer med till graven.
![]()
VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!
![]()
Vore bara grymt. I slutet av en sådan ska man ju kunna vinna klockan. Tror knappast någon av de 4 stolta ägarna här skulle släppa sin. Eller vad säger ni: @Andy McB @Biffbert @watchwelder ?Känner att det är dags för en passaround... Till mig..
Enda scenariot är om hela min handled skickades runt med klockan efter en stympning, släpper den ICKE utan en fajt.Vore bara grymt. I slutet av en sådan ska man ju kunna vinna klockan. Tror knappast någon av de 4 stolta ägarna här skulle släppa sin. Eller vad säger ni: @Andy McB @Biffbert @watchwelder ?
Jag släpper nog aldrig greppet om VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!
Vet inte om jag vågar...den är som The one ring to rule them all. Blir svårt att släppa den när du väl lagt vantarna på den....Haha! Envetna jävlar. En prov-passaround utan lotteri?![]()
Jag skickar den och ett tiotal ninjor för bevakningVore bara grymt. I slutet av en sådan ska man ju kunna vinna klockan. Tror knappast någon av de 4 stolta ägarna här skulle släppa sin. Eller vad säger ni: @Andy McB @Biffbert @watchwelder ?
Jag släpper nog aldrig greppet om VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA!!!
Jag kan nog eventuellt tänka mig att låna ut min om ni är ett glatt gäng!Haha! Envetna jävlar. En prov-passaround utan lotteri?![]()
Vilken hjälte! Själv tänker jag att jag hellre postar lever, njurar och mjälte.Jag kan nog eventuellt tänka mig att låna ut min om ni är ett glatt gäng!och vårdar den med vördnad såklart men det räknar jag med
![]()
Givetvis! Aktivitet här i tråden och minst 3-4 pers iallafall för att vi ska få lite liv i det!Vilken hjälte! Själv tänker jag att jag hellre postar lever, njurar och mjälte.
Tycket rimligt krav är att man har postat i tråden också.
Min spontana tanke är att du kunde hålla i det. Känns rättvist. Så gör upp med någon av de vänliga själarna som erbjudit klockan och dra upp riktlinjer och hur ni ska komma överens om ANSVARSFRÅGORNA. Hoppas på det bästa, planera för det värsta. Ett lite ord från mig som hållit i tre Passarounds. Det är inte bara kul. Försök sålla bort gnällspikar och opålitliga tidigt. Särskilt när det är en privat klocka. Håll det litet och rimligt. Och jag tycker helt klart att folk i tråden ska premieras. Men det där sista har ju jag inget att säga till om.Jävlar! Vad är det jag läser? Helskotta. Nu blir det åka av - vilka är up for the task? @MariaE @Jonte73 @Ruskprick @Morotsmannen @cRw
Jävlar! Vad är det jag läser? Helskotta. Nu blir det åka av - vilka är up for the task? @MariaE @Jonte73 @Ruskprick @Morotsmannen @cRw
Du tävlar mot mögeldiggarna. Ställ frågan där. Allt under 4000kr är vansinnigt billigt enligt mig. Det som håller nere priset är att det är modellen med glasring. Närmare än så kan jag inte precisera mig. Baserat på mycket gott skick och allt tickar som det ska.Hallå Zodiac-entusiaster!
Vad tror ni om den här på tratten:
http://www.tradera.com/item/341993/249158954/zodiac-sea-wolf-60-tal-automatic-the-killer-watch-
Bra eller ej? Vad bör ett rimligt pris hamna på?
(Jag känner ej säljaren, det kanske är någon av er här i tråden?)
Hallå Zodiac-entusiaster!
http://www.tradera.com/item/341993/249158954/zodiac-sea-wolf-60-tal-automatic-the-killer-watch-
Jag erbjuder min om det är folk som jag vet är aktiva här i tråden, tycker själv det blir roligare om Zodiac intresserade får klämma på den.Min spontana tanke är att du kunde hålla i det. Känns rättvist. Så gör upp med någon av de vänliga själarna som erbjudit klockan och dra upp riktlinjer och hur ni ska komma överens om ANSVARSFRÅGORNA. Hoppas på det bästa, planera för det värsta. Ett lite ord från mig som hållit i tre Passarounds. Det är inte bara kul. Försök sålla bort gnällspikar och opålitliga tidigt. Särskilt när det är en privat klocka. Håll det litet och rimligt. Och jag tycker helt klart att folk i tråden ska premieras. Men det där sista har ju jag inget att säga till om.
Brukar du lämna tillbaka dina fruar? ISF till vem? Du kan, om chansen fortsatt är öppen, gifta dig med Charlize och skicka vidare till mig. Lämpligt är att du har henne i 6 mån så mina papper hinner gå igenom med innevarande Passaround.Omöjligt att få prova VÄRLDENS SNYGGASTE KLOCKA och sedan lämna ifrån sig den.
Precis av den anledningen som jag inte gift med med Charlize Theron i en vecka.
Hallå Zodiac-entusiaster!
Du tävlar mot mögeldiggarna. Ställ frågan där. Allt under 4000kr är vansinnigt billigt enligt mig. Det som håller nere priset är att det är modellen med glasring. Närmare än så kan jag inte precisera mig. Baserat på mycket gott skick och allt tickar som det ska.
Min spontana tanke är att du kunde hålla i det. Känns rättvist. Så gör upp med någon av de vänliga själarna som erbjudit klockan och dra upp riktlinjer och hur ni ska komma överens om ANSVARSFRÅGORNA. Hoppas på det bästa, planera för det värsta. Ett lite ord från mig som hållit i tre Passarounds. Det är inte bara kul. Försök sålla bort gnällspikar och opålitliga tidigt. Särskilt när det är en privat klocka. Håll det litet och rimligt. Och jag tycker helt klart att folk i tråden ska premieras. Men det där sista har ju jag inget att säga till om.
Jag erbjuder min om det är folk som jag vet är aktiva här i tråden, tycker själv det blir roligare om Zodiac intresserade får klämma på den.
Om ni väljer min(@JMolin) kan jag skicka den tidigast mån lr tis v4.