Får väl säga att hoppas det blir en bra semester. Finfin klocka också.Riktigt bra kombo!
Själv är det sista måltiden på jobbet innan fem veckor ledigt.. som man har längtat
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får väl säga att hoppas det blir en bra semester. Finfin klocka också.Riktigt bra kombo!
Själv är det sista måltiden på jobbet innan fem veckor ledigt.. som man har längtat
![]()
Riktigt bra kombo!
![]()
Jag blir fan lika glad varenda gång jag ser en Compression. Måste gulla med min lite...Gratulerar till semestern! Själv har man 1 vecka kvar. Men med Zodiac på känner jag ändå medvind och sol i sinne för stunden, trots regnet som faller ute
![]()
Jag blir fan lika glad varenda gång jag ser en Compression. Måste gulla med min lite...
Så bra den bara kan bli. Inga planer, såå jäkla skönt.Får väl säga att hoppas det blir en bra semester. Finfin klocka också.
En vecka är ingenting att slås mot, när man har en huvudvändare som den där på armen!Gratulerar till semestern! Själv har man 1 vecka kvar. Men med Zodiac på känner jag ändå medvind och sol i sinne för stunden, trots regnet som faller ute
![]()
Äter Submariners till frukost, lunch och middag. Äckligt bra. Fan vad jag saknar mina..Den höstiga torsdagen till ära postar jag en extra! De må regna och vara under 10 grader celsius, men sommartorsdagar på Rosehills är något speciellt! Skål mina Zodiac-vänner
![]()
Någonstans mellan skalbagge- och buteljgrön så är den där färgen en missad härskare. Grym!Den höstiga torsdagen till ära postar jag en extra! De må regna och vara under 10 grader celsius, men sommartorsdagar på Rosehills är något speciellt! Skål mina Zodiac-vänner
![]()
Å Breitling Colt som efterrätt...Äter Submariners till frukost, lunch och middag. Äckligt bra. Fan vad jag saknar mina..
Så bra den bara kan bli. Inga planer, såå jäkla skönt.
En vecka är ingenting att slås mot, när man har en huvudvändare som den där på armen!
Äter Submariners till frukost, lunch och middag. Äckligt bra. Fan vad jag saknar mina..
Någonstans mellan skalbagge- och buteljgrön så är den där färgen en missad härskare. Grym!
Ok Zodiacvänner, behöver lite ärliga smakråd gällande länken på min Skin diver. Hittade en vintage-inspirerad i länklådan och undrar nu: Najs eller bajs?
Är själv lite tveksam då bandhornet går utanför ändlänken.
![]()
![]()
![]()
Nej enligt mig. Men jävligt fin klockaBlir det kanske bättre på armen? Med bandhornen alltså..
Nix IMHO. Tipsar istället om att göra som @Gringubben och köp en Speedbirdlänk från Timefactors. Faktisk blir den mer historiskt rätt än egna jubileet.Ok Zodiacvänner, behöver lite ärliga smakråd gällande länken på min Skin diver. Hittade en vintage-inspirerad i länklådan och undrar nu: Najs eller bajs?
Är själv lite tveksam då bandhornet går utanför ändlänken.
![]()
![]()
![]()
Ja den länken såg fin ut. @Gringubben hittar inte att man kan köpa länken separat. Mailade du Eddie för köp?Nix IMHO. Tipsar istället om att göra som @Gringubben och köp en Speedbirdlänk från Timefactors. Faktisk blir den mer historiskt rätt än egna jubileet.
Yepp denna länk.Ja den länken såg fin ut. @Gringubben hittar inte att man kan köpa länken separat. Mailade du Eddie för köp?
Passar den perfekt till Skinen?
Antar att det är denna länk?
![]()
Alltså det finns mig veterligen ingen länk som följer bandhornen exakt. Inte ens Zodiac original.Yepp denna länk.
Och jag säger "De fungerar"
![]()
Sant!Alltså det finns mig veterligen ingen länk som följer bandhornen exakt. Inte ens Zodiac original.
Kan släppa PRS med länk om intresse finns
fifan, känner mig tvingad att öka från min 2231 nu..Var och hämtade min nya rosa som kommit.
![]()
Nååååå???Var och hämtade min nya rosa som kommit.
![]()
Var och hämtade min nya rosa som kommit.
![]()
Nååååå???
Den nya känns tyngre, rejälare och i viss mån klumpigare (kan iofs vara länken till viss del) fint med en annan rosa tavla.
Om ett par veckor med användande och jämförande vet jag nog mer/bättre.
The right models, they look great.Mmm väljer mellan rosa eller rosa, ljus eller mellan rosa tavla, gummiband eller länk.![]()
Blir nog den nya med länken idag.
Är ju nöjd än så länge med bägge mina rosa.
@Ahmed och @Eric Jajjamensan P
Alltid föreSåg att den nya med länk gick en timme före, måste ju vara nån form av Jönköpings-tid![]()