S
Staafen
Guest
Mitt bidrag till denna mycket trevliga tråd. Vet tyvärr inte årtal men 90-tal skulle jag tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool klocka, jag är svag för de med djupmätare. Antar att det innersta ringen märkt 0 3 6 9 etc som är djupmätarenKul tråd det här!
Har varit borta från KS ett bra tag och håller som bäst på att läsa in mig i de trevligaste trådarna.
Gillar quartz och har ett litet gäng sådana. Först en Seiko SLA005 som var världens första klocka med analog djupmätare. Introducerades 91 om jag inte missminner mig?
Fler klockor kommer.
Jim
Grattis!den var trevlig.Nygammal favorit.
Och jag har en likadan till, med gul boett och pärlemotavla.Grattis!den var trevlig.
Vad trevligt!nån bild på den med för det är då verkligen en mysig duo.Och jag har en likadan till, med gul boett och pärlemotavla.
Här har vi den.Vad trevligt!nån bild på den med för det är då verkligen en mysig duo.
Snygg den med men lite för ”blingig’ för min smak så den andra är mer jag.Här har vi den.
Ja klockorna är jättefina men jag personligen är inte mycket för stenar på urtavla även om det står Rolex men som du säger att det är tur vi har olika smakoch misstolka mig inte!båda är fina och kul att höra att du tar så väl hand om klockorna!(service)Smaken är som tur är lite olika, @Beo. Jag har haft den här rätt mycket som vardagsklocka med bra Hirschband, hållt bra i guldfärg och varit tidsäker. @rogart-63 servade båda i somras så nu håller de ännu längre.
Inga missförstånd, det är helt lugnt. Och jag gillar ju lite bling i vardagen, så den passar mig bra.Ja klockorna är jättefina men jag personligen är inte mycket för stenar på urtavla även om det står Rolex men som du säger att det är tur vi har olika smakoch misstolka mig inte!båda är fina och kul att höra att du tar så väl hand om klockorna!(service)
Cool klocka, jag är svag för de med djupmätare. Antar att det innersta ringen märkt 0 3 6 9 etc som är djupmätaren
med den innersta röd/oranga visaren ? Har du provat om den fungerar ?
Nä wow har du tre digitala rymdseikos. Grymt! Kul att se.Mina vintage och semi-vintage
Balandat Citizen, Casio, Seiko, Pulsar, Hamilton, Buler och Yamaha
Yes, stämmer bra Två A829-6019 och en A829-6029.Nä wow har du tre digitala rymdseikos. Grymt! Kul att se.
A829 eller vad heter modellen nu igen?
Cityn va go!Några av mina nuvarande.
Ja, fyll på med fler vintagequartz tack!Nu är det ändå dags för en bump!