16753 är nice! Var lite nära på en matt rootbeer men missade. Ångrar mig ibland att jag snåladeNejdå. Årsklockan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
16753 är nice! Var lite nära på en matt rootbeer men missade. Ångrar mig ibland att jag snåladeNejdå. Årsklockan
Var det den jag kollade på åt dig? Den var ju väldigt trevlig isf.16753 är nice! Var lite nära på en matt rootbeer men missade. Ångrar mig ibland att jag snålade
Japp, tänker på den då och dåVar det den jag kollade på åt dig?
Den var grym och dessutom från det fina året 1981.Japp, tänker på den då och då
Tack!Det visste jag inte! Tycker att den passar dig helt perfekt, både passform och sin stil i övrigt.
Här är den men en usel bild! Den var mycket bättre i verkligheten.Japp, tänker på den då och då
Kan man få en lite bättre bild?
VafanHär är den men en usel bild! Den var mycket bättre i verkligheten.
Den borde du köpt! Lätt att säga så här i efterhand dock.
Fantastiskt fina! Den högra fick jag möjlighet att köpa från Nymans efter ca två år på listan, men bangade ut - vilket jag nu ångrar...Mina två
Varför tackade du nej då och varför ångrar du dig idag?Fantastiskt fina! Den högra fick jag möjlighet att köpa från Nymans efter ca två år på listan, men bangade ut - vilket jag nu ångrar...
Skulle bli för tjock på klockor och tvingas sälja en i samlingen för att frigöra kapital. Då var jag inte mogen att släppa, idag skulle jag nog vara det.Varför tackade du nej då och varför ångrar du dig idag?
Såg en sådan i skyltfönstret på Nymans förra helgen, så de långa väntetiderna på denna modell verkar över nu.Skulle bli för tjock på klockor och tvingas sälja en i samlingen för att frigöra kapital. Då var jag inte mogen att släppa, idag skulle jag nog vara det.
Förstår. Har den senaste tiden blivit allt mer sugen.Skulle bli för tjock på klockor och tvingas sälja en i samlingen för att frigöra kapital. Då var jag inte mogen att släppa, idag skulle jag nog vara det.
Men är de i skyltfönstret på Nymans verkligen till salu eller bara exhibition pieces?Såg en sådan i skyltfönstret på Nymans förra helgen, så de långa väntetiderna på denna modell verkar över nu.
Bra fråga. Det stod inget om det. I höstas när Krons hade alla nya färglada OP i skyltfönstret så stod en skylt att de inte var till salu, men i detta fall såg jag inget.Men är de i skyltfönstret på Nymans verkligen till salu eller bara exhibition pieces?
@LoshinTyst i tråden. Ingen nybliven ägare till Explorer 1 i TT?
Riktigt fin .
Riktigt fin .
Sjukt fin!