Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Micket bra.
Har haft ett dåligt och ett bra.Är ABP Concepts band något att ha?
Posta!Fått bilder nu från världens bästa @oddface på min senaste beställning!! Ser så sjuuuukt bra ut. Hade tänkt vänta med att posta tills det satt på pannan och jag fått det. Men vet inte om jag kan vänta… Är det någon som vill se eller är det helt ointressant?? Törs nästan ta gift på att det är unikt och liknar inget annat
OKEJDÅ!!! Började nästan ge upp hoppet om att någon ville se. Ja bortsett från @Alarik då som håller på att tjata sönder mig både på PM, telefon, Mail och fax! NEJ @Alarik jag tänker inte sälja mitt nya strap till dig!
Okej, vad var det som var dåligt? Vilken typ av läder?Har haft ett dåligt och ett bra.
Ha, du valde att ha en idolbild av mig på ditt band! Love it!OKEJDÅ!!! Började nästan ge upp hoppet om att någon ville se. Ja bortsett från @Alarik då som håller på att tjata sönder mig både på PM, telefon, Mail och fax! NEJ @Alarik jag tänker inte sälja mitt nya strap till dig!
Har som sagt hajpat upp mitt kommande strap ett tag. Fick ett litet infall här för någon vecka sedan och drog iväg ett pm till bästa @oddface med mina tankar och temat jag var ute efter. Bollade lite idéer fram och tillbaka men överlät det mesta till honom då det är han som är skapare och konstnär! Idag fick jag lite bilder på det färdiga resultatet och kan bara säga WOW! Har inte sett det irl ännu men på bild verkar det överträffa alla mina förväntningar! Som ni ser nedan blir det aningen säsongsbetonat, men vilken fullträff såhär inför december och årets bästa högtid!
Haha, exakt så! Jag sa typ: -”vill ha en ansiktsbild på Erik, med tomteluva och en fet jolle i käften”Ha, du valde att ha en idolbild av mig på ditt band! Love it!
Det var två av någon croc-variant, och det ena gick sönder väldigt fort. Kändes som dålig kvalitet.Okej, vad var det som var dåligt? Vilken typ av läder?
Va fanOKEJDÅ!!! Började nästan ge upp hoppet om att någon ville se. Ja bortsett från @Alarik då som håller på att tjata sönder mig både på PM, telefon, Mail och fax! NEJ @Alarik jag tänker inte sälja mitt nya strap till dig!
Har som sagt hajpat upp mitt kommande strap ett tag. Fick ett litet infall här för någon vecka sedan och drog iväg ett pm till bästa @oddface med mina tankar och temat jag var ute efter. Bollade lite idéer fram och tillbaka men överlät det mesta till honom då det är han som är skapare och konstnär! Idag fick jag lite bilder på det färdiga resultatet och kan bara säga WOW! Har inte sett det irl ännu men på bild verkar det överträffa alla mina förväntningar! Som ni ser nedan blir det aningen säsongsbetonat, men vilken fullträff såhär inför december och årets bästa högtid!
Erkänn att det är riktigt bra
Så jävla klockrent!OKEJDÅ!!! Började nästan ge upp hoppet om att någon ville se. Ja bortsett från @Alarik då som håller på att tjata sönder mig både på PM, telefon, Mail och fax! NEJ @Alarik jag tänker inte sälja mitt nya strap till dig!
Känns som en "match made in haven" till guldvisare och den bruna tavlan, bara att skicka på det till 1:a advent och fixar du att inte byta innan nyår så är det större än att fixa OWG MarchOKEJDÅ!!! Började nästan ge upp hoppet om att någon ville se. Ja bortsett från @Alarik då som håller på att tjata sönder mig både på PM, telefon, Mail och fax! NEJ @Alarik jag tänker inte sälja mitt nya strap till dig!
Tack. Håller fullständigt medSå jävla klockrent!
Exakt! Lika bra match som mitt bund, 100%Känns som en "match made in haven" till guldvisare och den bruna tavlan, bara att skicka på det till 1:a advent och fixar du att inte byta innan nyår så är det större än att fixa OWG March
Haha så jäkla bra förstår att du hypat det!OKEJDÅ!!! Började nästan ge upp hoppet om att någon ville se. Ja bortsett från @Alarik då som håller på att tjata sönder mig både på PM, telefon, Mail och fax! NEJ @Alarik jag tänker inte sälja mitt nya strap till dig!
Länge sedan jag laddade med lite nya straps men har ganska länge gått och varit sugen på att testa ngt ”pre-v style” från Mr Stephenko Oleg. Sagt och gjort så började vi snacka hit och dit om färger längder osv… det slutade med totalt 6st band 4st i ”Original Kodiak” läder och 2st i Shark.
Knappt 3 veckor senare kunde jag idag ta emot ett paket och kan konstatera att det blev fantastiskt bra, och snabbt gick det. Men man är väl VIP
Båda ska vara Haj mörkt oliv och svart.Detta var ju riktigt läckert. Är det rocka kanske?
Det är så skönt att du känner att du fortfarande behöver fler bandLänge sedan jag laddade med lite nya straps men har ganska länge gått och varit sugen på att testa ngt ”pre-v style” från Mr Stephenko Oleg. Sagt och gjort så började vi snacka hit och dit om färger längder osv… det slutade med totalt 6st band 4st i ”Original Kodiak” läder och 2st i Shark.
Knappt 3 veckor senare kunde jag idag ta emot ett paket och kan konstatera att det blev fantastiskt bra, och snabbt gick det. Men man är väl VIP
Snyggt! Men det ser ut som om du stryper handleden, tur handen inte är blåMitt oem-ranger hade gått upp i limningen och jag insåg att jag inte hade något @oddface band. Så kunde vi ju verkligen inte ha det.
Som väntat grym kvalitet. Tror detta kommer bli bra mycket bättre än originalet efter lite i körning.
Ser värre ut än vad det är. Tajt men inte strypandeSnyggt! Men det ser ut som om du stryper handleden, tur handen inte är blå
Momsen på ett band blir inte många kronor. Vill du ha ett band som du VET är bra så snacka med @oddface.Precis köpt en 973 och orkar inte plöja hela tråden, men vill ha tips på var man kan köpa assolutamente-band 22-20 aftermarket i bra kvalitet.
Ser väldigt prisvärda på ebay, men från USA. Köper helst inom EU. Vill slippa moms. Tack på förhand Martin