Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt. 26-20 är ju rejäääält avsmalnande. Funkar iofs ganska bra på den klockan, då den redan är "liten" och "platt".Midsommarleverans från @oddface
Avsmalnande band på wirelugs, punkt.
26-20 mm på PAM 337. Kunde inte vara mer nöjd!
Önskar alla paneristas en skön midsommar!
25-20 är OEM på referensen .Coolt. 26-20 är ju rejäääält avsmalnande. Funkar iofs ganska bra på den klockan, då den redan är "liten" och "platt".
Kul med en 337:a i krokarna. Visste inte att vi hade en.
Det hade jag ingen aning om. Intressant.25-20 är OEM på referensen
Fyller ut wire luggen fint. Mycket snyggt!Midsommarleverans från @oddface
Superhärligt ju!Midsommarleverans från @oddface
Jag vill se foton med mer av urtavlanMidsommarleverans från @oddface
Vafalls, har jag inte postat "bandtråden"...?Jag vill se foton med mer av urtavlan
Många är färgblinda alt. utan smak, man måste ju se hur urtavlan flyger med bandetVafalls, har jag inte postat "bandtråden"...?
Tråden är nästan en perfekt match med indexMånga är färgblinda alt. utan smak, man måste ju se hur urtavlan flyger med bandet
Jag hade iofs inte väntat mig annat av @oddface numera.Tråden är nästan en perfekt match med index
Nej då, han har såklart mycket kvar att lära. Vi ska inte få honom att tro att han är fullärd, då kommer han inte vilja utvecklas. Men Jedi Knight definitivt.Fullfjädrad strap-jedi master
Sant, jag har korrigerat...Nej då, han har såklart mycket kvar att lära. Vi ska inte få honom att tro att han är fullärd, då kommer han inte vilja utvecklas. Men Jedi Knight definitivt.
Ingen risk. Jag tror inte på fullärdhetNej då, han har såklart mycket kvar att lära. Vi ska inte få honom att tro att han är fullärd, då kommer han inte vilja utvecklas. Men Jedi Knight definitivt.
Nej då, han har såklart mycket kvar att lära. Vi ska inte få honom att tro att han är fullärd, då kommer han inte vilja utvecklas. Men Jedi Knight definitivt.
Jag har 19 eller 20 band från @oddface men beställde just ett till. Jag tycker att det är riktigt bra, att vi på hemmaplan har en så bra bandmakare. Att han är sjukt trevlig gör ju inte saken sämre.Sant, jag har korrigerat...
Perfektion är inget man uppnår, utan kontinuerligt strävar efter
Säkerställ att du har en padowan bara, viktigt med närproducerat även till framtida generationerIngen risk. Jag tror inte på fullärdhet
Men tackar ödmjukast för era fina ord.
Japp, vi är flera som gjort detta, det fungerar riktigt bra. Läs från sidan 16 i denna tråd så ser du. Ju fler strykningar desto mörkare nyans.Hej, är det någon här som har erfarenhet av att mörkna sina växtbaserade läderband? Jag har kommit till äga 2 ljusbruna band från Oddface och skulle vilja göra det ena lite mörkare. Vad är era erfarenheter? Har hört något om espressopensling?
Via AD ja. Krons och Nymans är lätta att ha att göra med.Hur gör ni som köpt OEM-band? Via AD?
Fick detta till svar från Panerai.com
Enklast att maila @Nymans Ur 1851 eller @KRONS alt besöka dom.Hur gör ni som köpt OEM-band? Via AD?
Via AD ja. Krons och Nymans är lätta att ha att göra med.
Enklast att maila @Nymans Ur 1851 eller @KRONS alt besöka dom.
Halloj, var inne hos Krons och köpte ett OEM band nyligen, de hade ett gäng band inne i butiken då och de hjälpte till att byta band på plats, superfin service!Hur gör ni som köpt OEM-band? Via AD?
Tack för tips! Har 3 band påväg in varav 2 har Krons beställt åt mig! Bandbytet gör jag självHalloj, var inne hos Krons och köpte ett OEM band nyligen, de hade ett gäng band inne i butiken då och de hjälpte till att byta band på plats, superfin service!