fredrikb
Silver
Fullt rimligt. Jag får ta klockan, boxen och allt det där andra också då…Kan inte sälja det. Det kom med 1226 och originalbanden måste sparas i ett fullset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fullt rimligt. Jag får ta klockan, boxen och allt det där andra också då…Kan inte sälja det. Det kom med 1226 och originalbanden måste sparas i ett fullset
ADHar precis köpt en 422 och villhöver ett 26/22 OEM i beige nubuck.
Vart är bästa stället att köpa på?
Tack.
Är det det ljusbeigea med Panerai loggan du tänker på?Tack.
Misstänkte att det var bästa stället men lika bra att checka med de som vet.
Det är det ljusbeigaÄr det det ljusbeigea med Panerai loggan du tänker på?
Hittade bandet på sälj .Är det det ljusbeigea med Panerai loggan du tänker på?
Gott!Hittade bandet på sälj .
Tack för att du frågade!
Drog slutsatsen att det kunde finnas ngt på KS .
Mycket snyggt!Försökte göra ett Panerai-inspirerat band, men ändå hålla det lite raffinerat.
24/22 - Har ingen klocka till det så bandet bortskänkes i utbyte mot lite roligare bilder när den sitter på en klocka. (och eventuell kritik uppskattas alltid!)
Gjort av Vachetta, ett läder med minimal ytfinish så smuts, svett, repor, etc ackumuleras snabbt som patina. Zermatt Haas som lining.
Bucklen medföljer inte och du får slå ditt egna hål med en håltång! Skicka ett PM
Riktigt tjusigt! Jag testar gärna till min 914 om ingen annan redan nappat. PMar separat.Försökte göra ett Panerai-inspirerat band, men ändå hålla det lite raffinerat.
24/22 - Har ingen klocka till det så bandet bortskänkes i utbyte mot lite roligare bilder när den sitter på en klocka. (och eventuell kritik uppskattas alltid!)
Gjort av Vachetta, ett läder med minimal ytfinish så smuts, svett, repor, etc ackumuleras snabbt som patina. Zermatt Haas som lining.
Bucklen medföljer inte och du får slå ditt egna hål med en håltång! Skicka ett PM
Tackar! Jag skickar iväg denRiktigt tjusigt! Jag testar gärna till min 914 om ingen annan redan nappat. PMar separat.
Fick hem ett svart Panerai dykargummi. Otroligt mycket bättre och trevligare än Horus skräp.Jag tycker att Horus är otroligt slappt och silikon-ish. Sladdrigt.
Hur är Paneria's egan gummi i jämförelse och känner du igen det jag beskriver om Horus?
Håller med om att Horus är ”sladdrigare”. Panerai’s egna är guld, skiljer dock lite mellan färgerna. Svart är skönast hittills.Fick hem ett svart Panerai dykargummi. Otroligt mycket bättre och trevligare än Horus skräp.
Hade helst haft ett grönt eller blått. Det kanske kommer med tiden.Håller med om att Horus är ”sladdrigare”. Panerai’s egna är guld, skiljer dock lite mellan färgerna. Svart är skönast hittills.
Gröna är favoriten, men lite stelare.Hade helst haft ett grönt eller blått. Det kanske kommer med tiden.
Försökte göra ett Panerai-inspirerat band, men ändå hålla det lite raffinerat.
Oj tack för de fina orden! Tycker det blev en bra match, och kul att du gillade bandet
Snyggt!Behövde nya kläder till 1313. Blev ett blått struts och ljusbrunt alligator till den blå tavlan. Jag är supernöjd!
Från Oddface
Tackar!Snyggt!
Grattis till nya klockan! Detta köpte jag av Oddface och är supernöjd medTips på tyg/canvas till denna? Tänker nåt militär grönt med liten sliten look….även nåt med kanske blå/navy?
Snyggt.Grattis till nya klockan! Detta köpte jag av Oddface och är supernöjd med