PerK
Basic
nä missade detDen stilen på band är ofta inte så poppis på Panerai, och brukar inte finnas i 24mm eller större, så jag har inte handlat där.
(Du vet att du är i Paneristi-delen av forumet?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
nä missade detDen stilen på band är ofta inte så poppis på Panerai, och brukar inte finnas i 24mm eller större, så jag har inte handlat där.
(Du vet att du är i Paneristi-delen av forumet?)
Nu är jag väl sist på bollen med Erikas Original MN, men ändå. Köpte mitt första i maj och nu har jag 4
Grymt bra helt enkelt, klockan sitter fast, enbart ett lager under klockan (relativt Nato) och så är de snygga och har den goda smaken att finnas i 19 mm. Inte allt finns i 19 mm men vissa. Här 20 mm denim 2tone.
Sitter skönt även vid simning, barnlek och cykelpendling.
Nä sant, missade det. Fel tråd sorryFint, men ingen panerai på bilden!
Snyggt!Håller på att göra en liten workshop i förrådet och räknar till att jag besitter 39 olika sorters canvas
Det ser ut att vara hög tid för mig att köpa ett canvas av digHåller på att göra en liten workshop i förrådet och räknar till att jag besitter 39 olika sorters canvas
Klart du ska!Det ser ut att vara hög tid för mig att köpa ett canvas av dig
SkitbraNytt sommarcanvas från @oddface. Jag älskar det!
Härlig kombination mycket passande och somrigt eller för all del alltid snyggt! Våga färg!Nytt sommarcanvas från @oddface. Jag älskar det!
Jag tycker att Horus är otroligt slappt och silikon-ish. Sladdrigt.
Jag håller med dig nör jag jämför mitt horus vs oemJag tycker att Horus är otroligt slappt och silikon-ish. Sladdrigt.
Hur är Paneria's egan gummi i jämförelse och känner du igen det jag beskriver om Horus?
Såldes är Panerais egna styvare och trevligare?Jag håller med dig nör jag jämför mitt horus vs oem
Har inte provat Horus men Panerais kan var styva lite beroende på färg. En del är mjukareSåldes är Panerais egna styvare och trevligare?
Såldes är Panerais egna styvare och trevligare?
Det är från Seventh CreationVad är detta för band? Snott från bilder från säljesannonser från @Startpistolen och @azcii
Ser ut att vara ngn slags brun/tobak med grön kant (ser åtminstone ut att vara samma)? Galet snyggt.
Hej
Just lädret ser ut att vara Olive Green "Pueblo" från garveri Badalassi Carlo. Finns nog många som gör band av det!Vad är detta för band? Snott från bilder från säljesannonser från @Startpistolen och @azcii
Ser ut att vara ngn slags brun/tobak med grön kant (ser åtminstone ut att vara samma)? Galet snyggt.
Hej
Nej tyvärrFråga till experterna: finns OEM gummibandet med ”dragspel” i storlek 24/22? Hittar inte på panerais hemsida.
Så det är 24/24 som gäller?Nej tyvärr
Fråga till experterna: finns OEM gummibandet med ”dragspel” i storlek 24/22? Hittar inte på panerais hemsida.
Men levereras inte dom nya Submersible 44mm med dragspels gummi? 1226 tex med det gröna i 24/22Nej tyvärr
Jo, jag forskade lite till och det verkar så (editerade mitt inlägg ovan).Men levereras inte dom nya Submersible 44mm med dragspels gummi? 122) tex med det gröna i 24/22
Dom brukar ligga däromkring, 1900kr om jag minns rätt, när jag köpte ett 26/22 sist.Jo, jag forskade lite till och det verkar så (editerade mitt inlägg ovan).
Vad får man betala för ett sånt, 2k kanske? Mer?
Du är förlåten för den här gångenFörlåt, ni har helt rätt, det har kommit massa nya sådana i 24/22 nyss. Förlåt.
Case closed Säg till om du tröttnar på det.Jag har ett grönt dragspels gummi i 24/22 så dom finns definitivt!
Kan inte sälja det. Det kom med 1226 och originalbanden måste sparas i ett fullsetCase closed Säg till om du tröttnar på det.