Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahahaPåminner mig starkt om klorinbleka jeans i min ungdom, dvs för 2-3 år sedan
FTFYPåminner mig starkt om klorinbleka jeans i min ungdom, dvs för 23 år sedan
32 är nog mer rätt
HahahahahPåminner mig starkt om klorinbleka jeans i min ungdom, dvs för 2-3 år sedan
Sanders med bandet "Amon"?Kan vara intressant för er att ta del av en bandmakarprocess från en ganska känd bandmakare. Ni som inte vet vem jag beställt ifrån kan ju gissa vem det är. Bandet ska skickas imorgon hitåt lovades det.
Sanders är korrekt, bandet är förhoppningsvis inte Amon, eftersom jag har beställt ett annat.Sanders med bandet "Amon"?
Ah snyggt. Kände igen hans stygn/tråd samt linje och framförallt de vågräta som är lite sneda och typ dubbeldragna (bilden längst ned till vänster)
Ah snyggt. Kände igen hans stygn/tråd samt linje och framförallt de vågräta som är lite sneda och typ dubbeldragna (bilden längst ned till vänster)
Alternativt svar.Ah snyggt. Kände igen hans stygn/tråd samt linje och framförallt de vågräta som är lite sneda och typ dubbeldragna (bilden längst ned till vänster)
Alternativt svar.
Kort sagt, jag är imponerad över dina kunskaper.
Noted.videll är vår Sanders-kännare. Även om vi träffade karln i det verkliga livet
Liksom du kan din MaysAlternativt svar.
Kort sagt, jag är imponerad över dina kunskaper.
Inte riktigt så bra.Liksom du kan din Mays
Snyggt, känns som rimlig ledtidIdag är gubben glad! Nytt canvas från @oddface damp ner i brevlådan idag. Jag beställde det efter kl 22 i lördags och idag torsdag kom det. Helt enligt önskemål med krav på antal hål, hålens placering, längd, bredd och material. Underbart skönt band med exakthet i stygnen som är viktigt för mig. Super canvas!
Jag har inte sett röken av mitt heller, om det är någon tröst.Snyggt, känns som rimlig ledtid
Skillnad mot mina Oleg band som vart på väg från Ukraina nu i sex veckor men jag håller Oleg oskyldig till det hela, är nog lite stökigt där borta.
Det känns absolut bättre nuJag har inte sett röken av mitt heller, om det är någon tröst.
Idag är gubben glad! Nytt canvas från @oddface damp ner i brevlådan idag. Jag beställde det efter kl 22 i lördags och idag torsdag kom det. Helt enligt önskemål med krav på antal hål, hålens placering, längd, bredd och material. Underbart skönt band med exakthet i stygnen som är viktigt för mig. Super canvas!
Jag har inte sett röken av mitt heller, om det är någon tröst.
Samma för mig.. Väntar på ett paket från Australien.. Stod att det lämnade landet 31 mars , inte en enda status update sedan dess.Det känns absolut bättre nu
De med dragspel är mjukare i alla fall. Inte koll på de vanliga. RubberB är fasligt mjukt annars, om det önskasHej folket
Jag har ett gummi till min 510 som väl har känts som alla andra gummi jag har haft till Panerai
Men stämmer det att de nya är mjukare? eller har jag bara drömt det ?
De med dragspel är mjukare i alla fall. Inte koll på de vanliga. RubberB är fasligt mjukt annars, om det önskas
Mycket bra färg skulle jag säga! SnyggtNu kom mitt Ultimo från Sanders, och jag måste säga att det är mjukt, skönt, har en bra färg och jag tror det blir bra. Hushållsrullen på sista fotot bjuder jag på. Flärp @metamorfos
Riktigt snyggt! Hans val av tråd och stygn är så braNu kom mitt Ultimo från Sanders, och jag måste säga att det är mjukt, skönt, har en bra färg och jag tror det blir bra. Hushållsrullen på sista fotot bjuder jag på. Flärp @metamorfos
Riktigt bra, och grymt bra bilder!Nu kom mitt Ultimo från Sanders, och jag måste säga att det är mjukt, skönt, har en bra färg och jag tror det blir bra. Hushållsrullen på sista fotot bjuder jag på. Flärp @metamorfos