Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar också utseendet och ogillar också passformen. Jag kör accordion och/eller rubberb.Jag gillar verkligen utseendet på det här gummit, men det sitter inte bekvämt på mig. Drar jag åt det får jag ont i handleden, släpper jag ut ett hål sitter inte klockan bra.
Skall göra ett försök till men vad göra annars? Byta till ett accordion kanske?
Jag gillar verkligen utseendet på det här gummit, men det sitter inte bekvämt på mig. Drar jag åt det får jag ont i handleden, släpper jag ut ett hål sitter inte klockan bra.
Jag gillar också utseendet och ogillar också passformen. Jag kör accordion och/eller rubberb.
Testa annat spänne! Det brukar jag göra när jag hamnar mellan två hålJag gillar verkligen utseendet på det här gummit, men det sitter inte bekvämt på mig. Drar jag åt det får jag ont i handleden, släpper jag ut ett hål sitter inte klockan bra.
Bra tips, skall testa det!Testa annat spänne! Det brukar jag göra när jag hamnar mellan två hål
Jag bytte till vanligt bältesspänne. Blev bättre.Bra tips, skall testa det!
Mitt gröna blev rejält mycket mjukare efter en vecka med sol och saltvatten...Jag bytte till vanligt bältesspänne. Blev bättre.
@Compiss kokade du inte ditt och det blev mjukare?
Jag har själv kollat på det, jag tycker att det verkar bra.Jag jagade Combat straps blue nubuck gator ett tag men Aaron ville pga tullregler om handel med skyddade djur inte sälja till Sverige. Så, det här kan vara ett bra alternativ.
Jag har ett på väg nu, tror det kan bli nice till 932Jag jagade Combat straps blue nubuck gator ett tag men Aaron ville pga tullregler om handel med skyddade djur inte sälja till Sverige. Så, det här kan vara ett bra alternativ.
Jag beställde från Kyros imorseDet dök upp ett paket från Kyros idag.
Det känns bra! Något styvt, inte alls lika mjukt som Mays classic 74 och Black 74, men det lär väl mjukna med tiden. Hade kanske också önskat att han inte hade artificiellt slitit bandet så mycket. Annars top!Jag beställde från Kyros imorse
Grattis. Känns det bra?
Det är ju lite kul att jag tycker att mitt 74 från Mays är relativt hårt jämfört med många andra av mina band, inkl. Mays Marea, Mays Mare, m.fl.Det känns bra! Något styvt, inte alls lika mjukt som Mays classic 74 och Black 74, men det lär väl mjukna med tiden. Hade kanske också önskat att han inte hade artificiellt slitit bandet så mycket. Annars top!
Snyggt!En tillverkare som jag varit nyfiken på ett tag är Mads Auby och Aubystraps i Köpenhamn.
Idag fick jag leverans av ett "French Ammo" I måtten 26/26, längd 145/85 med insytt GPF.
Otroligt imponerad av hantverket, mjukt och skönt. Perfekt i mina ögon! Btw så är jag helt såld på band som går i dom här tonerna, french, mustard, gyllengul el vad man vill kalla dom. 180€ inkl spänne och lev. Bättre än så här blir det inte...
En tillverkare som jag varit nyfiken på ett tag är Mads Auby och Aubystraps i Köpenhamn.
Idag fick jag leverans av ett "French Ammo" I måtten 26/26, längd 145/85 med insytt GPF.
Otroligt imponerad av hantverket, mjukt och skönt. Perfekt i mina ögon! Btw så är jag helt såld på band som går i dom här tonerna, french, mustard, gyllengul el vad man vill kalla dom. 180€ inkl spänne och lev. Bättre än så här blir det inte...
Och nu känns det som om du kan ta en värdsomsegling, eller åka ballong i 80 dagar, etc?
Så kom det då äntligen! Mitt 27/22 JV Gold. Som jag har längtat! Äntligen känns 309 komplett.
Bland den bästa kombinationen jag sett!! Grymt!!
Så kom det då äntligen! Mitt 27/22 JV Gold. Som jag har längtat! Äntligen känns 309 komplett.
Tack! Kul att det finns andra med god smak i tråden.Bland den bästa kombinationen jag sett!! Grymt!!
Ja men behöver nog ett tillSkitsnyggt - har du matchande Titanspänne?
Kalas! Det där med lite patina är svårslaget.