Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var det finaste någon har sagt till mig
Det här är ju löjligt! Fick ett JV Gold igår men det enda bandet jag kan tänka på är mitt nya canvas från @oddface. Världsklass!
Jag tycker det var ett par veckors tillvänjning på det bandet. Mjuknar lite efter användning..Jag gillar verkligen utseendet på det här gummit, men det sitter inte bekvämt på mig. Drar jag åt det får jag ont i handleden, släpper jag ut ett hål sitter inte klockan bra.
Skall göra ett försök till men vad göra annars? Byta till ett accordion kanske?
Nej, men de har 25% med lite blandade koder just nu. Jag har ingen i huvudet just nu, med det lär folk här ha.Tänkte slänga in en beställning på ett 74-strap från Mays-Berlin. Har vi på Paneristi Sverige någon rabattkod? Har någon minne av det... men mycket möjligt att jag är ute o cyklar
Nej, men de har 25% med lite blandade koder just nu. Jag har ingen i huvudet just nu, med det lär folk här ha.
HAHAHAHAHAJag var för ivrig redan lagt beställning. Banden som kom med 127:an var antingen fula som stryk eller styva stål. Ett 74:a är påväg. Dela inga rabattkoder med mig för då kommer jag bara bli ledsen!
Styva som stål betyder. Bär dem. Krama dem. Kela med dem. Så kommer de bli de bästa banden. Tänk skinnskor.Jag var för ivrig redan lagt beställning. Banden som kom med 127:an var antingen fula som stryk eller styva stål. Ett 74:a är påväg. Dela inga rabattkoder med mig för då kommer jag bara bli ledsen!
Jag föredrar canvasskor eller liknande för att slippa plåga mig igenom de första månaderna med skorna. Jag ser inte poängen med att göra det.Styva som stål betyder. Bär dem. Krama dem. Kela med dem. Så kommer de bli de bästa banden. Tänk skinnskor.
Den som vill vara fin får lida pin.Jag föredrar canvasskor eller liknande för att slippa plåga mig igenom de första månaderna med skorna. Jag ser inte poängen med att göra det.
Förlegat uttryck. Det är 2020. Det finns utveckling.Den som vill vara fin får lida pin.
Hm.. Ja, det kan nog vara så. Men tyvärr är bandet så jäkla oskönt att jag inte ger det den tiden..Jag tycker det var ett par veckors tillvänjning på det bandet. Mjuknar lite efter användning..
Och värdighet. Ang skor. Klockarmband är lite mer flexibelt.Förlegat uttryck. Det är 2020. Det finns utveckling.
Coola band. Ser ut som att första bandet sitter tight inpå boetten. Luras bilden eller är det tighta distanser?Mitt i allt så fick jag två nya straps idag som jag väntat länge på, mina först från Kostas Strap. Erkänt duktig och av många ansedd som en av dom bästa på strap av "vintage" modell. Är vid en första test mer än nöjd med båda, väldigt nöjd tom.
Modell 6152/1 på 587.
Det mörka tror jag han kallade "Arillo" här på 662.
Inget jag tänkt på tidigare med andra band, dom här är lite tjockare runt hålet än andra som jag har. Måste gå in dom...Coola band. Ser ut som att första bandet sitter tight inpå boetten. Luras bilden eller är det tighta distanser?
Riktigt bra band till BMGn och säkerligen också på 720. Snyggt!Band nummer två dök upp tidigare idag, mitt tredje Wotancraft XMAS Commando 013. Det första (26mm) bor hos @Yoshiikee fortfarande tror jag. Det andra är 24mm och bor ibland på min 602. Så nu blev det ett nytt 26mm till BMG:n. Det visade sig att det var lite dassigare färg (gråare liksom) på detta bandet jämfört med de andra två. Det är dock lika underbart, sitter som smält smör på rostat bröd, etc. Så jag har inte tänkt att avyttra det på @metamorfos eller någon annan slasktratt. Jag antar att läder har lite olika färger i olika ändar. Hmm, det kanske är en ända. Jaja, här kommer en dassig jämförelse (24mm t.v., 26mm t.h.) och en än mer dassig bild på bandet på BMG:n.
Tack! Jag tycker det passar 692 eftersom det är lite samma gråa ton som BMG-materialet. När jag satte den på 720 så kändes den livlös.Riktigt bra band till BMGn och säkerligen också på 720. Snyggt!
Wotancraft, vart håller dom hus?Tack! Jag tycker det passar 692 eftersom det är lite samma gråa ton som BMG-materialet. När jag satte den på 720 så kändes den livlös.
Taiwan.Wotancraft, vart håller dom hus?
Vilken Panerai ref är det där?
Med tanke på hur Panerai har plankat andra designelement från det här märket tidigare så kommer den här modellen 2022 i Panerais kollektion.Vilken Panerai ref är det där?