• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

DA847E9B-3105-418C-8C16-93DD57ABF129.jpeg
 

Erithacus

Omega
Har haft denna 3 veckor nu och har haft vĂ€ldigt svĂ„rt att slita mig frĂ„n den 😁
Just nu pÄ miltat-lÀnk och vÀntar pÄ ett gummi frÄn Uncle Seiko.
LĂ€nken till sbbn015 drömmer jag att fĂ„ tag pĂ„ men verkar ju tyvĂ€rr inte komma upp ofta 😟
IMG_20210406_093009.jpg
IMG_20210406_093000.jpg
IMG_20210406_092835.jpg
 

Rulle

Audemars
Om det ÀndÄ vore kanji...
den Àr fin Àven om.den saknar kanji!

bÀr du den ofta?

haft en 1000m tuna nu i nÄgon vevka och jag Àlskar den men samtidigt funderar jahÀg pÄ om det Àr en klocka jag kan bÀra ofta och hela dagar pga höjden...

Àr löjligt sugen pÄ en golden tuna dÀrav tankarna för de kan kÀnnas overkill att ha tvÄ
 

Junghans99

Breitling
den Àr fin Àven om.den saknar kanji!

bÀr du den ofta?

haft en 1000m tuna nu i nÄgon vevka och jag Àlskar den men samtidigt funderar jahÀg pÄ om det Àr en klocka jag kan bÀra ofta och hela dagar pga höjden...

Àr löjligt sugen pÄ en golden tuna dÀrav tankarna för de kan kÀnnas overkill att ha tvÄ
Jag bÀr den i snitt tvÄ ggr i veckan och har aldrig ens funderat pÄ att den skulle vara hög. DÀremot fÄr jag rysningar varje gÄng jag tittar pÄ den. Har kÀnt sÄ nÀr det gÀller min fru tidigare men aldrig nÀr det gÀller en klocka.
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Haft tvÄ tidigare som fÄtt lÀmna. Gissar att denna upplevs mindre Àn mina tidigare givet kontrasten mellan vridring och urtavla. sbbn049
B8C305B3-10FA-4EE7-94F5-AFA800B831C0.jpeg
 
Topp