Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
det kanske du har rÀtt i men skillnad mellan en med svart inlÀgg eller en stÄlbezel borde inte vara vÀrldens skillnad?031 och den helsvarta 035. Om det Àr kontrast mellan vridring och urtavla brukar det ge ett nÀttare intryck. Visuell skillnad alltsÄ.
Inte vÀrldens skillnad och inte haft en sÄ det kvarstÄr att uppleva. FÄr se hur jag gör...det kanske du har rÀtt i men skillnad mellan en med svart inlÀgg eller en stÄlbezel borde inte vara vÀrldens skillnad?
kan förstÄ att dÀr Àr stor skillnad pÄ en 031 och en 035 med tanke pÄ att den senare Àr helsvart.
Blev ju jÀkligt trevlig FÄr nog gÄ och sÀtta pÄ min7549-7010 precis hemkommen frÄn glasbyte. Tack @BoZ80 för vÀl utfört arbete. Nu fungerar ju vridringen som den ska ocksÄ. "Klick-klick..."
det kanske du har rÀtt i men skillnad mellan en med svart inlÀgg eller en stÄlbezel borde inte vara vÀrldens skillnad?
kan förstÄ att dÀr Àr stor skillnad pÄ en 031 och en 035 med tanke pÄ att den senare Àr helsvart.
det Àr rÀtt lÀtt att det blir sÄ!Goddag!
Gjort en köpesannons pÄ en sbbn035 ninja. Om nÄgon sitter inne pÄ ett ex i grymt skick fÄr ni gÀrna skicka ivÀg ett pm
För bara nÄgot Är sedan tyckte jag alla dessa tonfiskar var bland det fulaste i klockvÀg, men fÄr erkÀnna att jag vÀnt 100 % hehe
Vet att det blir bÄde billigare och smidigare att köpa begagnat i Sverige men beroende pÄ hur brÄttom och hur mycket pengar du Àr villig att punga ut sÄ verkar Shopping in Japan ha nÄgra kvarGoddag!
Gjort en köpesannons pÄ en sbbn035 ninja. Om nÄgon sitter inne pÄ ett ex i grymt skick fÄr ni gÀrna skicka ivÀg ett pm
För bara nÄgot Är sedan tyckte jag alla dessa tonfiskar var bland det fulaste i klockvÀg, men fÄr erkÀnna att jag vÀnt 100 % hehe
Tack sÄ mycket för tipset. Ska kika runt lite! Haha Ja de e mÀrkligt hur ens tycke och smak vÀxlar stÀndigtVet att det blir bÄde billigare och smidigare att köpa begagnat i Sverige men beroende pÄ hur brÄttom och hur mycket pengar du Àr villig att punga ut sÄ verkar Shopping in Japan ha nÄgra kvar
Var samma för mig. Trodde aldrig att Tunas skulle bli nÄgot för mig. Men ju mer jag sÄg dom pÄ Youtube började ÀndÄ ett sug vÀxa. Innan jag valde att fiska upp en blev det dock en Heimdallr tuna först.
Enda homagen jag har men kÀndes sÄ bra pÄ handleden sÄ dÄ visste jag att jag skulle trivas med "the real deal"
Jag har suttit i samma bÄt och nu har jag gÄtt runt med en tonfisk pÄ armen i ca ett Är nuGoddag!