• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

BorisTheSpider

Cartier
2-Faktor
HÀr Àr ett nyförvÀrv frÄn 78 :)
F1BE9EBB-00DA-4231-B8AC-AB4AC13C34E5.jpeg
Vart kan jag köpa detta gummi? NÄn som har koll? Har googlat halva dagen men inte hittat just det.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Aah, dÀr var den. Synd att siten sög, gick inte att lÀgga i varukorgen. VÄgar man bestÀlla dÀrifrÄn.
@SpaceAce jo jag vet ocksÄ :) blir det snyggt? Har du nÄn sÀljande bild?
Det Àr vÀl W-Jean som har sina produkter dÀr? SÄ inga problem att bestÀlla dÀr :)
Men kolla @SpaceAce grÄa, det Àr bra :cigar: @MaBr trodde nog att du menade att han hade ett ;) men det Àr nog inte till salu :p
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Det Àr vÀl W-Jean som har sina produkter dÀr? SÄ inga problem att bestÀlla dÀr :)
Men kolla @SpaceAce grÄa, det Àr bra :cigar: @MaBr trodde nog att du menade att han hade ett ;) men det Àr nog inte till salu :p
Ja, det var precis vad jag trodde och det Àr inte till salu. :D Jag har ett som jag anvÀnder pÄ min SBBN031 ibland. :)
PSX_20190502_143055.jpg

PSX_20190503_084402.jpg
 

SpaceAce

Panerai
2-Faktor
Det Àr vÀl W-Jean som har sina produkter dÀr? SÄ inga problem att bestÀlla dÀr :)
Men kolla @SpaceAce grÄa, det Àr bra :cigar: @MaBr trodde nog att du menade att han hade ett ;) men det Àr nog inte till salu :p
SjÀlvklart var det sÄ :confused:. Det behövs sÄ vÀldigt lite för att det ska bli tokigt. :rolleyes:
Jag skyller pÄ att hjÀrnan gÄr pÄ högvarv tack vare #owgmarch ;)
 
Topp