• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

TotteH

Patek
2-Faktor
Har jag drömt att det Àr ny Tunamodell pÄ ingÄng utan muspekar-visare? 300 m?
StÀmmer bra :) Men tyvÀrr fÄtt ett X istÀllet för Marinemaster texten. Inte sÄ uppskattat av de flesta.
Screenshot_20200308_204105.jpg
Screenshot_20200308_204045.jpg
 

-RI-

Patek
2-Faktor
nice!!
den Àr iallafall skit fin
smÄtt avis

Àr det nÄn storleksskillnad pÄ denna jÀmfört med en nyare 1000m?
Bilderna han hade gjorde den inte riktigt rÀttvisa, sÄ det var en chansning. Visade sig vara en himla trevlig entusiast och klockan i bÀttre skick Àn förvÀntat vilket alltid Àr trevligt.
Upplevde 1000m nÄgot större men om den Àr det vÄgar jag inte svara sÀkert pÄ.
IMG_20200523_100119_974.jpg
 

Rulle

Audemars
Bilderna han hade gjorde den inte riktigt rÀttvisa, sÄ det var en chansning. Visade sig vara en himla trevlig entusiast och klockan i bÀttre skick Àn förvÀntat vilket alltid Àr trevligt.
Upplevde 1000m nÄgot större men om den Àr det vÄgar jag inte svara sÀkert pÄ.
IMG_20200523_100119_974.jpg
har inte lagt mÀrke till logon kl3 förÀns nu!
faan jag skulle köpt den före dig!
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Om jag vore vettig sÄ Àr detta och min Sinn 8820t keepers, den senare Àr Àven Ärsklocka -87. Men Àr jag vettig? Tveksamt :rolleyes:
Haha! Det har du och jag kommit fram till tidigare att du inte Àr :p:D:happyhappy:
Du, och alla andra för den delen, gör precis som man sjÀlv vill nÀr det gÀller sitt klockintresse :)
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Haha! Det har du och jag kommit fram till tidigare att du inte Àr :p:D:happyhappy:
Du, och alla andra för den delen, gör precis som man sjÀlv vill nÀr det gÀller sitt klockintresse :)
Klockor Àr bara klockor, det som Àr jobbigt Àr bara att slÀppa sÄnt som troligtvis blir vÀldigt svÄrt att hitta igen, dvs bra vintage. Nyare saker fÀster jag mig inte vid, sÄnt som Àr lÀttillgÀngligt och kan köpas igen vilket sekund som helst.
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Klockor Àr bara klockor, det som Àr jobbigt Àr bara att slÀppa sÄnt som troligtvis blir vÀldigt svÄrt att hitta igen, dvs bra vintage. Nyare sÀker fÀster jag mig inte vid, sÄnt som Àr lÀttillgÀngligt och kan köpas igen vilket sekund som helst.
HÄller helt med dig. DÀrför jag hÄller i det jag har kommit över till, enligt mig, resonliga pengar dÄ det finns vÀsentligt dyrare exemplar :happyhappy:
 
Topp