Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag läste om något företag (pod) något i Sthlm där man kan göra fettmätning
Ingen aning om det fungerar?
Man satt i någon äggliknade apparat
Någon som har testat?
Jag tror det blir lättare för dig om du håller dig till tråden för "OT-köp och sälj"Alltså finns det en sådan med kalipermätare,stetoskop& blodtrycksmätare till salu för 2250kr
Har Haglunds syndrom, inte exakt samma sak men väldigt jobbigtOsäker på om jag fått hälsporre eller bara ont i hälen efter en löpartur. Iaf beställt Strassburg sock för att försöka minska smärtan inför marathon nästa år.
Köp five fingers.Osäker på om jag fått hälsporre eller bara ont i hälen efter en löpartur. Iaf beställt Strassburg sock för att försöka minska smärtan inför marathon nästa år.
Gör långsamma tåhävningar i trappa/på bok och använd skor med stöd i hålfot och häl. Googla hälsporre och läs mer. Five fingers är bra, men inte om du har hälsporre. Har löparkompisar som haft hälsporre och blivit hjälpta av MBT-skor också. Lycka till.Osäker på om jag fått hälsporre eller bara ont i hälen efter en löpartur. Iaf beställt Strassburg sock för att försöka minska smärtan inför marathon nästa år.
Ingen som har bra kontakt på Sats så jag kan signa ett kort?
Hur motiverar man sig att träna på motionsnivå? Sedan min löparkarriär gick helt i stöpet så har jag svårt att motivera mig alls, jag ska iofs. snart genomgå en höftoperation som eventuellt kan få mig att kunna löpa, men kommer aldrig kunna löpa på den nivån jag gjort tidigare.
Hur motiverar man sig att träna på motionsnivå? Sedan min löparkarriär gick helt i stöpet så har jag svårt att motivera mig alls, jag ska iofs. snart genomgå en höftoperation som eventuellt kan få mig att kunna löpa, men kommer aldrig kunna löpa på den nivån jag gjort tidigare.
30-35min tycker jag är rätt bra@Luckyluciano (eller annan kunnig) vad är en bra tid på murph?
Vad kör man för hastighet på löpet då? Är 12km/h (5min/km) för långsamt?30-35min tycker jag är rätt bra
Beror ju helt på hur snabb du är på det andra. Jag har inte kört murph men 12km/h är nog bra tempo om man inte stannar. Man har ju trots allt viktväst på sig ocksåVad kör man för hastighet på löpet då? Är 12km/h (5min/km) för långsamt?
Murph tog mig betydligt längre tid30-35min tycker jag är rätt bra
Som sagt har inte kört den själv.Murph tog mig betydligt längre tid
fast jag gjorde 22 ronder på cindy för något år sedan
Du lär ju klara fler. Själv föredrar jag oly lyft med 5 min vila mellan lyften. Gärna med en stol i närheten. Lazy styleSom sagt har inte kört den själv.
Kollade tid från två vänner som körde i somras som är rätt duktiga. Den som fick sämst tid av dom fick 33min så jag utgick från det.
22 rundor är rätt bra. Aldrig kört en rx Cindy faktiskt. Kört en 20min OTM med 10kg viktväst och Chelsea dock. Kanske dags att testa Cindy.
Jag föredrar de korta äckliga passen som fran och diane och så gillar jag chippers.
Haha jag tänkte ju när det väl kommer till svettpass. Är helt med dig annars. Kör styrka 5-6gånger i veckan. Svettpassen blir bara av ordentligt ibland, annars mycket lallDu lär ju klara fler. Själv föredrar jag oly lyft med 5 min vila mellan lyften. Gärna med en stol i närheten. Lazy style
Läste bänkpress först och tänkte vad i hela helveteDagens pass: Mage/ben
Tog nytt pb i benpress, 210 kg x 14 reps
Haha, om det väl vore såLäste bänkpress först och tänkte vad i hela helvete
Hög rep på 210kg är fasen inte dåligt High five!!Dagens pass: Mage/ben
Tog nytt pb i benpress, 210 kg x 14 reps
Visserligen så går jag inte särskilt djupt men det tar bättre på mig om jag inte går så djupt.Hög rep på 210kg är fasen inte dåligt High five!!
Hur menar du?Benpress måste vara den övning där man tar mest räknat i KG