• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den lagom stora hälsotråden, kost och träning.

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Jag menar att benpress är en övning där många klarar av väldigt många kilo.

Har tex inga problem med att göra 10 reps på 300kg. En vikt jag inte ens är i närheten av i andra övningar tex marklyft, bänkpress eller benböj :)
Fast det handlar i väldigt stor utsträckning om hur benpressen är konstruerad.
Kan alltså inte jämföra värden i benpress utövare imellan. Därför helt ointressant övning.
 

Kessler

Rolex
Gammal tråd men den andra är ju mer för "hardcore

Kan starkt rekommendera Ring fit adventure till Nintendo Switch. Det har förändrat extremt mycket hur jag mår för en latmask som mig som inte gillar att gå till gymmet. Kört varje dag nästan i några veckor och ser klart resultat och så har de lyckats med att man tränar hela kroppen.
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Gammal tråd men den andra är ju mer för "hardcore

Kan starkt rekommendera Ring fit adventure till Nintendo Switch. Det har förändrat extremt mycket hur jag mår för en latmask som mig som inte gillar att gå till gymmet. Kört varje dag nästan i några veckor och ser klart resultat och så har de lyckats med att man tränar hela kroppen.

min dotters kusiner kör det, ena killen håller igång 1.5-2h om dagen. Han är den som gillar att röra på sig. Men kusin nr2 som inte är så aktiv har också kommit igång pga spelet så det får 100/100p av mig.

verkar grymt!
 
Topp