• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hej! Ville bara ha hjälp kring denna och veta om den ser äkta ut enligt bilderna?
Enligt säljaren är allt original och enbart urtavlan är ommålad.
IMG_0812.png

IMG_0813.png

Senast ändrad:
Äkta? "Certet" ser lite skumt ut. Finns heller inget "arlington watches" eller "Ljunglöfs Ur AB" vad jag kan hitta iaf.

Äkta? "Certet" ser lite skumt ut. Finns heller inget "arlington watches" eller "Ljunglöfs Ur AB" vad jag kan hitta iaf.
Organisationsnumret verkar finnas och pekar på HGL Consulting AB i Västra Frölunda, där L står för Ljunglöf. (Sök på Eniro för mer info.) Vad "Arlington watches" är är oklart dock.

(F.ö. är det usla bilder i annonsen; omöjligt att bedöma klockan baserat på dem.)

Organisationsnumret verkar finnas och pekar på HGL Consulting AB i Västra Frölunda, där L står för Ljunglöf. (Sök på Eniro för mer info.) Vad "Arlington watches" är är oklart dock.

(F.ö. är det usla bilder i annonsen; omöjligt att bedöma klockan baserat på dem.)
Ja, bilderna är kass. Det enda man kan säga säkert är att länken verkar helt slut.

Arlington road ligger i London och har Londons mest överprisade vintagebutiker. Det ska väl låta fint antar jag.

Tillbaka
Topp