Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förmodligen fått en lättare översyn med byte av bezel, tycker tänderna ser alldeles för "nya/fina" ut för modellen i övrigt jämfört med visarnas ålder. Ny krona förmodligen också. Stretch i länkarna. Inget som tyder på fake iafVad tror ni, är denna 79090 äkta och i gott skick? Tror ni den har blivit polerad?
Reagerade på samma, bezeln ser väldigt krispig ut... Är den tro aftermarket? Hur bör man tänka att sånt här påverkar klockans värde?
Tycker denna ser skum ut men det kanske bara är jag.. Är verkligen ingen expert!
På en tudor från 90-talet spelar det noll roll för priset så länge lugsen inte år som tandpetare. Tycker du den ser fin ut så köp. Tycker själv den ser symetrisk utTack för ditt svar!
Jo, givetvis måste detta kollas upp om/när jag får lägga händerna på klockan. Vad tror ni annars, har den blivit polerad? Har alltid så svårt att avgöra detta
Vänta jag ska sätta på mig brillorna. Sådär... Nej, jag ser fortfarande suddigt.Tycker denna ser skum ut men det kanske bara är jag.. Är verkligen ingen expert!
"Hatented", är det ett ord någon på "Lolex" hittat på ?Vad tror ni om denna? DJ utan datum ska va eftertraktat
Den finns här om nån blir intresserad:
http://www.tradera.com/item/190120/253272292/aldre-rolex-klocka-armbandsur-ur
Dålig bild, men ser allmänt dålig ut i kvalitet (datum (!?) subdials, boett, text på tavla, glas, länk o s v).Vad tycker ni om framsidan av denna tavla? Klockan saknar även krona som refereras till "uppvridningsknappen" av säljaren.. Vill inte länka till sidan för att inte förstöra något ifall den är reko. Är det glaset som förvränger rolex kronan som gör att den ser osymmetrisk ut?
Vad tycker ni om framsidan av denna tavla? Klockan saknar även krona som refereras till "uppvridningsknappen" av säljaren.. Vill inte länka till sidan för att inte förstöra något ifall den är reko. Är det glaset som förvränger rolex kronan som gör att den ser osymmetrisk ut?
Den är inte reko. Stackare som budar på den.
http://www.tradera.com/item/190120/253321883/rolex-daytona-vit-guld-18k
När fick Daytona dag och datum-visning?
Troligtvis är det väl inga riktiga personer bakom de konton som budar, utan säljarens konton som han använder för att driva upp priset och få auktionen att se mer legit ut.Den är inte reko. Så jävla tvärfake. Stackare som budar på den.
http://www.tradera.com/item/190120/253321883/rolex-daytona-vit-guld-18k
När fick Daytona dag och datum-visning?
Ser bra ut. Ser ut att vara en skarp, tjock och jämn boett också. Här är min som referens:Tror jag äntligen har hittat min 79090... kan ni som kan ta en titt på denna och ge ert utlåtande?
Enligt säljaren är den 100 % orginal, men har tydligen polerats lite.
Fler bilder: http://imgur.com/a/03NpQ/all
Tack på förhand!
Dumt att man inte kan anmäla annonsen utan att skaffa ett konto hos Tradera. Hoppas någon anmäler så ingen blir lurad.Troligtvis är det väl inga riktiga personer bakom de konton som budar, utan säljarens konton som han använder för att driva upp priset och få auktionen att se mer legit ut.
Har gjort (vilket jag antar att fler här också har gjort).Dumt att man inte kan anmäla annonsen utan att skaffa ett konto hos Tradera. Hoppas någon anmäler så ingen blir lurad.
Gjorde det igår. Antingen hjälpte det inte eller så är de lite sega.Dumt att man inte kan anmäla annonsen utan att skaffa ett konto hos Tradera. Hoppas någon anmäler så ingen blir lurad.
Fejkäkta AP eller fake/hopplock?
Jätteledsen smiley...
Ingen aning. Keff finish. Baksidan ser katastrof ut likaså tavlan, kronografknapparna, boxen är knas, väldigt rundad där boetten integreras med länken, subdialsen wtf? OsvJätteledsen smiley...
Nu ser jag det också, datumet ligger för "långt ut" right?