Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg samling du har haftBidrar med en gammal bild har ingen kvar idag, men kan tänka mig att skaffa en igen.![]()
Ja dom är trevliga dom därJag får väl göra en liten entré i den här tråden med min Anonimo. Den har ju förekommit här innan så inga större nyheter. Grym klocka med bra tryck i det turkosa!
![]()
Jag är positivt överraskad! Jag är van vid 44+mm klocka och den här är onekligen stor och bra på handleden!Ja dom är trevliga dom där![]()
Svårt att säga men runt 20k kanske?Tjenaheja! Någon som har en uppfattning om andrahandsvärdet på Epurato? Jag trodde jag skulle använda min mycket mer när jag köpte den, men den ligger mest och snyggar sig i klocklådan.
![]()
Det låter högt om man jämför med de billigaste på c24. Jag gissar 12-15k.Svårt att säga men runt 20k kanske?
![]()
Oj ok, ja då var det lite högtDet låter högt om man jämför med de billigaste på c24. Jag gissar 12-15k.![]()
Ja verkligen, jag är väll mest för dom gamla modellerna, men gillar även vissa nyaJo, jag skulle väl inte tro att jag kan få mer än 12-15k för den. Tycker överlag Anonimo får för lite uppmärksamhet både när det gäller dykarna och dressarna, men sånt är livet. Sjukt snygga klockor som kräver sin handled!