Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig, hur sitter den på handleden?Finally!!! I’m back
Som en dröm, i min dröm! Wristshot utlovas 1 aprilTrevlig, hur sitter den på handleden?
Som en dröm, i min dröm! Wristshot utlovas 1 april
Härligt sliten, skön vintagekänsla. Precis det jag saknar i min.Finally!!! I’m back
Ja jag gillar skicket! Sliten, men på ett bra sättHärligt sliten, skön vintagekänsla. Precis det jag saknar i min.
Visste inte att de gjordes med lizard skin-tavlorFinally!!! I’m back
Magisk tavla på den!Härlig känsla att ha en gammal Plopp på handleden
Tycker nya är lite för kraftiga, men mycket glad i mitt vintage Tropic Sport jag har på min.Precis beställt ett nytt Omega isofrane till den här godingen. Nu fortsätter jakten efter ett 24mm vintage tropic sport
Ja jag håller helt med dig, hoppas jag får tag på ett vintage! Kikat lite på Ebay men där kostar de +3k…Tycker nya är lite för kraftiga, men mycket glad i mitt vintage Tropic Sport jag har på min.
Stentuff, var den röda knappen defekt?Tillbaka från service av grymma Tidlösa Ur. Nytt glas, ny rotor, ny röd pusher mm. Samt nytt originalband från Erikson. Nu jäklar ska den användas!
Tackar! Nej den hade bara blivit torr och spruckit, men funkade som den skulle. Har dock kvar den utbytta knappen såklart!Stentuff, var den röda knappen defekt?
En sprucken knapp är kanske inte så kul nej. Lite blekt som de brukar bli är däremot charmigt.Tackar! Nej den hade bara blivit torr och spruckit, men funkade som den skulle. Har dock kvar den utbytta knappen såklart!
Håller helt med dig där, får se till att använda den så den nya bleksEn sprucken knapp är kanske inte så kul nej. Lite blekt som de brukar bli är däremot charmigt.