S
Staafen
Guest
Tydligen en gammal fråga som lyfts tidigare.Glider den in så glider den in. Sen om det är ett stort hål eller glidmedel brukats har mindre betydelse. Det är sedan gammalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tydligen en gammal fråga som lyfts tidigare.Glider den in så glider den in. Sen om det är ett stort hål eller glidmedel brukats har mindre betydelse. Det är sedan gammalt.
Måste passa på att använda ploppen lite nu i helgen. From tisdag är det Apple Watch som gäller för OWG March. Två rätt olika klockor….
Ska inte du också köra ploppen som OWG dynka?!
Ordningen återställd!
Trevlig helg
För enkelt! Det måste vara en utmaning. Förra året körde jag en Casio terroristSka inte du också köra ploppen som OWG dynka?!
STORT GRATTISBlev med Ploprof igår! Handledsbild från taxin påväg hem från urhandeln i Sundbyberg.
Tack Yes, den är i titan och alldeles alldeles underbarSTORT GRATTIS
Kan det vara första i titan här på KS?!
Tycker bara att jag sett den moderna i stål.
Tack Yes, den är i titan och alldeles alldeles underbar
Grymt! Stort grattis!Blev med Ploprof igår! Handledsbild från taxin påväg hem från urhandeln i Sundbyberg.
Drömklockan har haft den i 3 omgångar men sålt varje gång för kronan skaver sönder armen…sista gången tänkte jag att de får de f… va värt…kanske ska slå till en gång tillÄlskar - älskar inte.. etc.
Men tror ändå på fjärde ggn gilt, borde vara keeper denna gång.
Hur bör du klockan då? Inte ovanför knölen förmodar jag?Drömklockan har haft den i 3 omgångar men sålt varje gång för kronan skaver sönder armen…sista gången tänkte jag att de får de f… va värt…kanske ska slå till en gång till
Vänster handled typ vid/på knölen. Testat både gummi och mesh.Hur bör du klockan då? Inte ovanför knölen förmodar jag?
Vid är ju lite diffust, men så länge den inte är under bör den ju i alla fall inte påverkas av att handleden böjs. Stör den ändå? Har bara sm600 så har inte så bra koll men där sticker väl kronan upp från handleden pga boettlock?Vänster handled typ vid/på knölen. Testat både gummi och mesh.
Jobbar som målare så bla när de målas golvlist så är handleden böjd ganska mkt när man krälar på golv och även vid andra jobb prylar.. kanske dags att anställa en lärling som får göra sånna uppgifterVid är ju lite diffust, men så länge den inte är under bör den ju i alla fall inte påverkas av att handleden böjs. Stör den ändå? Har bara sm600 så har inte så bra koll men där sticker väl kronan upp från handleden pga boettlock?
Svårt att böja armen när det inte finns en led? Lite det som var min poäng. Men har du handskar och liknande så rör sig klockan såklart. Har bara aldrig märkt något sådant på min sm600 som i teorin bör vara värre.Jobbar som målare så bla när de målas golvlist så är handleden böjd ganska mkt när man krälar på golv och även vid andra jobb prylar.. kanske dags att anställa en lärling som får göra sånna uppgifter
Testar lite ”målarrörelser” och jag förstår vad du menar! Men om du kör gummit och släpper ut spännet så långt det går så känns målarrörelsen inte så farlig. Klockan sitter inte optimalt och fladdrar en del, men det är en plopp, man kan göra eftergifter….Drömklockan har haft den i 3 omgångar men sålt varje gång för kronan skaver sönder armen…sista gången tänkte jag att de får de f… va värt…kanske ska slå till en gång till
Båda är rätt kluriga... Isofrane med Omega-logga har inte gått att köpa på många år och priserna är motsvarande en rolex-länk. -71 är väldigt intressant år, har du en bild att dela?Någon som har koll på vart man kan hitta box och gummiband (original såklart) till en PloProf 600 ref: 166.0077 från -71
Riktig fin, vilket skick! Tack för att du delar. Är den verkligen vara en -71? Boetten ser ut att vara en mark 2C och tavlan en D4.