Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som har glasbaksida eller?Säg det till sm1200
Som har boettlock.Som har glasbaksida eller?
Tack. Vem pallar googla liksom.Som har boettlock.
Absolut inte! Ploppen är riktigt trevlig på läder ocksåÄr den här tråden läder-fri @Limeee ?![]()
*på skjortaAbsolut inte! Ploppen är riktigt trevlig på läder ocksåMin nuvarande dressare ju, imorgon ska den bäras med skjorta
![]()
![]()
Riktigt fina bilder! Är väl dig jag ska tacka för att du lurade på mig en PloprofBidrar med några bilder på min klump.
En underbar klocka.
Även denna fabriksrenoverad hos Omega. Denna var till Schweiz 2016.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Självklart, bildbevis kommer självklart imorgon!!*på skjorta
Riktigt fina bilder! Är väl dig jag ska tacka för att du lurade på mig en Ploprof![]()
@StarManAbsolut inte! Ploppen är riktigt trevlig på läder ocksåMin nuvarande dressare ju, imorgon ska den bäras med skjorta
![]()
![]()
Okej då, men nog lyckades du hjälpa mig att övertyga om att det var rätt val! Och du hade rättKan inte ta åt mig någon ära i att lura på dig något.
Du lurade på dig själv ploprofen.
Möjligtvis hjälpte jag dig ta sista steget till den rätta sidan.
Cool klocka, snyggt band. Dock på varsitt håll
Cool klocka, snyggt band. Dock på varsitt håll
Förstår inte, men:Tack. Vem pallar googla liksom.
Bästa Ploproffare,Ärade @ERIKSON URHANDEL bevistar ju även denna tråd och kan säkert bringa ljus över detta![]()
Ja det var på tiden! Kan bara instämma, häftigt när fokus är på funktionaliteten före designen.Äntligen en Ploprof-tråd!
Helt underbar klocka.
Industridesign när den är som bäst, funktion före form, där det sedan visar sig i efterhand att formen är perfekt!
Jag kan varmt rekommendera boken. Fullmatad med historik och information samt myyyyyyyyyycket bilder.
Japp, boken är ett måste för alla äkta Plop-nördar.Ja det var på tiden! Kan bara instämma, häftigt när fokus är på funktionaliteten före designen.
Har sett den där boken och försökt att få tag på en, men hittar de ingenstans
Update: Nu har jag hittat och beställt den!
![]()
Omega PloProf by Jon Wallis | Blurb Books
Detailing the history, development and ownership of one of the most iconic dive watches of all time, the Omega PloProf book covers it all. This book takes the PloProf information that originally appeared on the DeskDivers.com website and casts it into another dimension, with a vast amount of...www.blurb.com
Nej det gör den inte, utan den måste man hålla intryckt självDen där röda knappen, åker den in med ett klick och hålls kvar i den nedtryckta positionen?
Det är riktigt snyggt, hoppas nästan att den inte ska kännas rätt när jag får möjlighet att prova en, den är liksom för bra....Orange gummi är ett av mina favoritband på Ploppen![]()
![]()
![]()
![]()
Tror inte du blir besviken! Så akta dig för att testa en, för efter det lär du känna dig tvungen till att köpa enDet är riktigt snyggt, hoppas nästan att den inte ska kännas rätt när jag får möjlighet att prova en, den är liksom för bra....
Tror iallafall mängden personer som bevakar marknaden efter ploppar har ökat markant sedan trådstarten....Tror inte du blir besviken! Så akta dig för att testa en, för efter det lär du känna dig tvungen till att köpa en![]()