• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den lilla tråden om den stora dykaren - OMEGA PLOPROF

Läste på @ERIKSON URHANDEL Instagram att ploprofen skulle utgå, frågan är hur det påverkar vintage-priset...
Såg det, tråkigt!! Däremot är det väl inte så oväntat heller, den har nog inte sålt som smör direkt😅 Jadu vi får väl se framöver om priset förändras. Är du sugen på att köpa dig en framöver?😁

Senast ändrad:
Måste åtminstone prova en :)
Det tycker jag du ska, jag saknar min rejält! Så får ta fram denna bok när saknaden är som värst😂 Som tur är så kanske något är på gång framöver...😉
601359E3-86FA-45AB-8FF1-67D66093D12F.jpeg

En modern får det bli så jag får känna på storleken, känner ingen på armlängds avstånd med en vintage. Men det borde ge tillräckligt för att konfirmera en känsla ;-)
Storleken är i grunden inte så stort problem då den är kort bandhornspets till bandhornspets. Däremot är tjockleken på den moderna ett stort problem. Jag gillar småur men tycker vintage funkar på handleden. Speciellt på det avsmalnande Tropic Sport-bandet

Läder så klart... Nä men kan du inte prova camo, det hade varit kul att se.
Älskar för övrigt att du köpte en ny!
Ja det här var ju intressant...
Började med det gröna canvas, passade ej då det hålet för bandstiftet satt för långt in på bander.
Näst på tur var det gula gummit, samma sak där.
Ja men då kör jag ett säkert kort och drar på ett Borealis gummi tänkte jag. Testar det gröna och inser att jag fått fel storlek, just det gröna var 22mm...
Så nu fick det bli det svarta gummit från Borealis tills vidare😂

Men mockat i camo kommer definitivt att åka på härnäst @Flecktarn
Och det blåa är ju det som är klart snyggast @jamesfranco, så det lär ni få stå ut att se en hel del i sommar🙂
893167C2-3E60-44AB-A2A3-08192BC94E23.jpeg

Underbar! Får blir en när jag fyller jämt nästa gång, eller så flippar du din till mig när du tröttnat ;-)
Vad kul att höra att du gillade den! Visst är den något helt annorlunda, lite knasigt men riktigt häftigt?! Låter som en bra plan, både det första och det andra alternativet😉

Tillbaka
Topp