Läste på @ERIKSON URHANDEL Instagram att ploprofen skulle utgå, frågan är hur det påverkar vintage-priset...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg det, tråkigt!! Däremot är det väl inte så oväntat heller, den har nog inte sålt som smör direkt Jadu vi får väl se framöver om priset förändras. Är du sugen på att köpa dig en framöver?Läste på @ERIKSON URHANDEL Instagram att ploprofen skulle utgå, frågan är hur det påverkar vintage-priset...
Måste åtminstone prova enSåg det, tråkigt!! Däremot är det väl inte så oväntat heller, den har nog inte sålt som smör direkt Jadu vi får väl se framöver om priset förändras. Är du sugen på att köpa dig en framöver?
Det tycker jag du ska, jag saknar min rejält! Så får ta fram denna bok när saknaden är som värst Som tur är så kanske något är på gång framöver...Måste åtminstone prova en
Köpte du tillbaka samma klocka?Guess who’s back?
Nope, utan har letat desperat och fick tag på en nyrenoverad igen Men nu får jag försöka hålla hårdare i den här!Köpte du tillbaka samma klocka?
Blev saknadaden så stor?Guess who’s back?
Jaa det gick någon vecka och sedan kändes det så tomt utan den! Ploppen är verkligen en klocka som gör intryck. Men det vet ju du också!Blev saknadaden så stor?
Skönt att se! Sommarklocka deluxe!Jaa det gick någon vecka och sedan kändes det så tomt utan den! Ploppen är verkligen en klocka som gör intryck. Men det vet ju du också!
Jo ploppen gör intryck. Rejäla sånna.Jaa det gick någon vecka och sedan kändes det så tomt utan den! Ploppen är verkligen en klocka som gör intryck. Men det vet ju du också!
En vintage eller modern? Jag satsar mina pengar på att du trillar ditSka prova en om någon vecka hade jag tänkt, tänk om man skulle trilla dit....
En modern får det bli så jag får känna på storleken, känner ingen på armlängds avstånd med en vintage. Men det borde ge tillräckligt för att konfirmera en känsla ;-)En vintage eller modern? Jag satsar mina pengar på att du trillar dit
Storleken är i grunden inte så stort problem då den är kort bandhornspets till bandhornspets. Däremot är tjockleken på den moderna ett stort problem. Jag gillar småur men tycker vintage funkar på handleden. Speciellt på det avsmalnande Tropic Sport-bandetEn modern får det bli så jag får känna på storleken, känner ingen på armlängds avstånd med en vintage. Men det borde ge tillräckligt för att konfirmera en känsla ;-)
Galet på ett bra sättNope, utan har letat desperat och fick tag på en nyrenoverad igen Men nu får jag försöka hålla hårdare i den här!
Haha underbart! Inte förvånad att den är tillbaka!Guess who’s back?
Blå!Ja då är ju frågan vilket band ska jag byta till? Har 8 olika att välja på
Läder så klart... Nä men kan du inte prova camo, det hade varit kul att se.Ja då är ju frågan vilket band ska jag byta till? Har 8 olika att välja på
Ja det här var ju intressant...Läder så klart... Nä men kan du inte prova camo, det hade varit kul att se.
Älskar för övrigt att du köpte en ny!
Läder är no-go som du vet!Ja då är ju frågan vilket band ska jag byta till? Har 8 olika att välja på
Hääärligt! Vad tyckte du om den?Provade en Plopp idag!
Underbar! Får blir en när jag fyller jämt nästa gång, eller så flippar du din till mig när du tröttnat ;-)Hääärligt! Vad tyckte du om den?
Vad kul att höra att du gillade den! Visst är den något helt annorlunda, lite knasigt men riktigt häftigt?! Låter som en bra plan, både det första och det andra alternativetUnderbar! Får blir en när jag fyller jämt nästa gång, eller så flippar du din till mig när du tröttnat ;-)
Och då är den gamla ungefär 100ggr bättre om man inte gillar väldigt tjocka klockorUnderbar! Får blir en när jag fyller jämt nästa gång, eller så flippar du din till mig när du tröttnat ;-)
Det är något tilltalande ändå med en vintage plopp med bra lumeSnart en vecka med min ”nya” Plopp