Mrsheepshooter
Panerai
Oj jäklar tack för det, såg inte det! Fixar omedelbartDet där är ju ingen riktig 116610.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oj jäklar tack för det, såg inte det! Fixar omedelbartDet där är ju ingen riktig 116610.
Blivit småsugen på en PAM512 såhär på kvällskvisten
![]()
Inget omöjligt men de kostar en hel del. Bara att hosta upp pengarna, eller SMS-lånJag drömmer om 3 klockor ! sedan är jag nöjd ! tror jag
116718
116618
116655
Så för att förverkliga min dröm är det bara att gneta på vidare.
Fast du kunde ju köpt i princip allt för 20-25% lägre för ett år sedan...16710 med SEL har allt jag söker men skulle jag tröttna, vad händer med mitt intresse om jag skulle flippa byggstenen i det och framförallt är verkligen värd 55k när man kunde köpt för 30k nyligen.
![]()
Två och ett halvt år sen typ. Va nära på att slå till på en för 29 men sa upp mig från jobbet och chillade i fyra månader över sommaren istället. Det suger när man tänker att man får pröjsa nästan det dubbla för något på två år bara som inte är dubbelt så bra.Fast du kunde ju köpt i princip allt för 20-25% lägre för ett år sedan...
30 var väl iofs länge sedan för en 16710 SEL
Tack för att du leder mig in i frestelsenBjuppar på några från förra sommaren, riktigt kompetent klocka
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har en guldstål dj med vit tavla och guld datum, finns den kombon original eller var det vit datumskiva till de vita tavlorna?