Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dĂ€r sĂ„g ju förbaskat trevligt utProvar band istĂ€llet för lĂ€nk pĂ„ Evoân, och försöker göra kaffe samtidigtâŠ![]()
Breitlings eget âAnthraciteâ. Dyrt men grym kvalitet.Det dĂ€r sĂ„g ju förbaskat trevligt ut
Vad Àr det för band?
Haha, ok. Det hÀr Àr en klocka som jag inte riktigt spanat in ordentligt och aldrig provat förut. Har bara sneglat pÄ @RicVin bilder pÄ sin i fredagstrÄden och tÀnkt att jag borde kolla in modellen mer utförligt. Men spontana klockköp (eller byten som i det hÀr fallet) Àr ju som bekant de bÀsta! Har inte hunnit bekanta mig med den riktigt Ànnu men den har fÄtt nytt batteri och sÄ klarade den trycktestet galantUpp med en av de bÀsta @Tigerrrr !
En Aerospace i guld mÄste vÀl vara bland det kaxigaste man kan bÀra?I vÀntan pÄ det sÄ tar jag fram en av mina favoriter, med pro-2 lÀnken. Varje gÄng jag ska kika pÄ Bukowskis och skrivit B i sökfÀltet sÄ kommer denna upp, blir lika glad varje gÄng och gÄr dÄ in pÄ den för att sen söka mig vidare (givetvis Àr glappet vid ÀndlÀnkarna trÄkiga men det bortser jag ifrÄn).
![]()
![]()
Breitling, Aerospace, "Limited Golden Edition", ca 2007. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 42 mm <b>Material:</b> 18K guld <b>Urverk:</b> SuperQuartz, caliber 79 <b>Ă r:</b> cirka 2007 <b>Glas:</b> safirglas <b>Armband:</b> Prof...www.bukowskis.com
I vÀntan pÄ det sÄ tar jag fram en av mina favoriter, med pro-2 lÀnken. Varje gÄng jag ska kika pÄ Bukowskis och skrivit B i sökfÀltet sÄ kommer denna upp, blir lika glad varje gÄng och gÄr dÄ in pÄ den för att sen söka mig vidare (givetvis Àr glappet vid ÀndlÀnkarna trÄkiga men det bortser jag ifrÄn).
![]()
![]()
Breitling, Aerospace, "Limited Golden Edition", ca 2007. - Bukowskis
<b>Storlek:</b> 42 mm <b>Material:</b> 18K guld <b>Urverk:</b> SuperQuartz, caliber 79 <b>Ă r:</b> cirka 2007 <b>Glas:</b> safirglas <b>Armband:</b> Prof...www.bukowskis.com
Den Àr vÀl redan sÄld!?Den dÀr Àr tokfet!Brukad och sÄ men stort + för att den Àr fullset och Àven viklÄs i 18k medföljer......föri he**ete du menar att du ska!????
![]()
Oops missade det, den Àr sÄlda ja!Den Àr vÀl redan sÄld!?
Men mÄste vÀl ÀndÄ vara den optimala Areospacen, alla kategorier!?