• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den "MUSTIGA" đŸ‘ŒđŸŒ - AEROSPACE - TrĂ„den!

Stabil keeper
20240912_182935.jpg

Kan man sÀga om den hÀr ocksÄ. Ca 26,5 Är sedan jag tog ut den ny ... :cigar:
Breitling 2024-09-12 (Whisky).jpg

Okej lĂ„ter ju faktiskt rĂ€tt billigt i dagens ekonomi , man kanske skulle börja hĂ„lla utkik om det dyker upp nĂ„got bra exemplar 😅
Kikar man pÄ Chrono sÄ kÀnns det iaf som samtliga modeller gÄtt upp aningen senaste Äret, tyckte man sÄg en och annan för under 1k USD förut men 12-1300USD verkar vanligare nu (om dom dyker upp för under 1k usd Àr dom oftast i Japan)

Kikar man pÄ Chrono sÄ kÀnns det iaf som samtliga modeller gÄtt upp aningen senaste Äret, tyckte man sÄg en och annan för under 1k USD förut men 12-1300USD verkar vanligare nu (om dom dyker upp för under 1k usd Àr dom oftast i Japan)
Priserna pÄ c24 Àr generellt rÀtt vilda och vi har valutakursen emot oss hÀr i Sverige om vi handlar över grÀnsen- det kan delvis förklara uppgÄngen, vid sidan av att mÄnga begagnade varor har blivit relativt sett dyrare pÄ senare Är.

Med det sagt tycker jag att Aero Àr rÀtt bra valuta för pengarna om man hittar nyktert prissatta exemplar

Priserna pÄ c24 Àr generellt rÀtt vilda och vi har valutakursen emot oss hÀr i Sverige om vi handlar över grÀnsen- det kan delvis förklara uppgÄngen, vid sidan av att mÄnga begagnade varor har blivit relativt sett dyrare pÄ senare Är.

Med det sagt tycker jag att Aero Àr rÀtt bra valuta för pengarna om man hittar nyktert prissatta exemplar
Jo jag vet att priserna siktar rÀtt högt pÄ chrono, som jag nÀmnde Àr priserna hÀr pÄ forumet oftast lÀgre Àn.. ja nÀstan överallt sÄ med fördel bör man leta hÀr före allt annat Àven om exemplaren hÀr inte Àr allt för mÄnga :)

Tillbaka
Topp