• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
IMG_2924.jpeg
 

Atlantis

Panerai
2-Faktor
IMG_0403.jpeg

IMG_0402.jpeg

Kom hem nytt AM-band med nitar. Mer följsamt och sitter mycket skönare än tidigare band. Inte så att kvaliten känns mycket bättre men det är tunnare och behöver inte nöjas lika mycket. Sen vet jag inte om jag gillar med eller utan nitar bättre utseendemässigt. Men skönt iaf 🤷‍♂️ har ett till på ingång för ett utvärdera.
 

Dt250

Rolex
Paneristi

Man borde växla upp till en guld, gör sig bra med gummi
 

MightyMowgli

Cartier
2-Faktor
IMG_0403.jpeg

IMG_0402.jpeg

Kom hem nytt AM-band med nitar. Mer följsamt och sitter mycket skönare än tidigare band. Inte så att kvaliten känns mycket bättre men det är tunnare och behöver inte nöjas lika mycket. Sen vet jag inte om jag gillar med eller utan nitar bättre utseendemässigt. Men skönt iaf 🤷‍♂️ har ett till på ingång för ett utvärdera.
Ser bra ut på bild imo! Var köpte du? :)
 

Gold

Panerai
2-Faktor
IMG_0403.jpeg

IMG_0402.jpeg

Kom hem nytt AM-band med nitar. Mer följsamt och sitter mycket skönare än tidigare band. Inte så att kvaliten känns mycket bättre men det är tunnare och behöver inte nöjas lika mycket. Sen vet jag inte om jag gillar med eller utan nitar bättre utseendemässigt. Men skönt iaf 🤷‍♂️ har ett till på ingång för ett utvärdera.

Snyggast med nitar!

Skulle också gärna veta varifrån du handlat det
 

MrAndersson

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Kör min Diagono Scuba , jäkla trevlig klocka 👌

IMG_0403.jpeg

IMG_0402.jpeg

Kom hem nytt AM-band med nitar. Mer följsamt och sitter mycket skönare än tidigare band. Inte så att kvaliten känns mycket bättre men det är tunnare och behöver inte nöjas lika mycket. Sen vet jag inte om jag gillar med eller utan nitar bättre utseendemässigt. Men skönt iaf 🤷‍♂️ har ett till på ingång för ett utvärdera.

Också nyfiken på vart du köpte 😊
 
Topp