• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

IMG_9899.jpeg
Kanske måste bli en bulgo till sommaren. Kanske dags att köra vit tavla tom!
Kör bara kör! :D

Forumets tröttaste CH35G hälsar efter första poleringsomgången. Svinläder var faktiskt bättre än jag trott och gillar förstärkningen för infästningen. Får kanske försöka lösa ett originalband ändå. Klockmodellen var precis så trevlig som jag hoppats på. Kommer bli en favvorit.
IMG_4914.jpeg

IMG_4904.jpeg

Forumets tröttaste CH35G hälsar efter första poleringsomgången. Svinläder var faktiskt bättre än jag trott och gillar förstärkningen för infästningen. Får kanske försöka lösa ett originalband ändå. Klockmodellen var precis så trevlig som jag hoppats på. Kommer bli en favvorit.
IMG_4914.jpeg

IMG_4904.jpeg
Gillar oxå den krämiga tavlan mot guldet. Snyggt fångat och fixat!

Om man är sugen på en Diagono Scuba, bör man satsa på att köpa med länk eller gummi? Vad gillar ni bäst?

Tänker på de äldre referenserna i 38 mm.

Går det att få tag i nya gummiband fortfarande?

Om man är sugen på en Diagono Scuba, bör man satsa på att köpa med länk eller gummi? Vad gillar ni bäst?

Gummiband finns att köpa via NK, inte gratis alls. Jag länkade prislista från förra året längre upp i tråden, men tror gummi kostade 3,5 men då utan viklås/spänne. Jag skulle köps med länk och försöka komplettera med gummi/läder efteråt.

Hade köpt på länk och komp-handlat ett gummi. Dyrt med länkar i efterhand. Ska gå att beställa nya OEM-gummin via Bulgari på NK i Sthlm. Går säkert att göra online med. Finns endel ok AM-gummin också.
Edit: pucktvåa :)

IMG_4914.jpeg

IMG_4904.jpeg
Vem har du till att polera? Finns nån duktig i riket?

Tillbaka
Topp