• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den officiella BVLGARI-tråden

Slänger ut en efterlysning i tråden, nån som sitter på en grå eller mörkgrå Magnesium och vill få loss pengar till nått annat?
- Sitter och spanar runt på C24 men hade såklart varit roligare och köpa härifrån =)

Var noga med skicket bara då de är ytbelagda. Tror inte man kan åtgärda skador där.
Jag har en som jag använt som beater i några år. Fått lite stryk och som @Aurum säger är det nog inte reparerbart annat än med grå lack & tandpetare. Min har ändå levt ett ganska hårt liv och det är först för någon vecka sedan den fick slitaget på övre högra bandjärnet. Klockan har sämre gångreserv än spec såvida den inte dras upp manuellt så för den petige behövs befinitvt en service. Är du intresserad får du lägga ett PM 😊
IMG_2390.jpeg

Jag har en som jag använt som beater i några år. Fått lite stryk och som @Aurum säger är det nog inte reparerbart annat än med grå lack & tandpetare. Min har ändå levt ett ganska hårt liv och det är först för någon vecka sedan den fick slitaget på övre högra bandjärnet. Klockan har sämre gångreserv än spec såvida den inte dras upp manuellt så för den petige behövs befinitvt en service. Är du intresserad får du lägga ett PM 😊
IMG_2390.jpeg
Saknar min som flippades för ett tag sedan, var en riktigt rolig klocka

Tillbaka
Topp