Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den har väl långa viklåsblad? lite lagom fjädrande skumgummi där då. Är halvlänkarna halva eller längre/kortare?Synd att jag inte får till en bra passform när länken är på, AM-gummi på G.![]()
Halvlänkarna är snarare 1/3 av en hel.Den har väl långa viklåsblad? lite lagom fjädrande skumgummi där då. Är halvlänkarna halva eller längre/kortare?
Riktigt fin! Måste bli med Bulgari igen nu när sommaren är här alltså..![]()
GoooodmorgonVilka mer bär sina Bulgari’s idag?!
Går att ordnaRiktigt fin! Måste bli med Bulgari igen nu när sommaren är här alltså..
Är lite inne på tvåtons-spåret - men hade ljugit om jag sa att jag inte kikat ett par gånger på din!Går att ordna![]()
Är lite inne på tvåtons-spåret - men hade ljugit om jag sa att jag inte kikat ett par gånger på din!![]()
Snabb fråga - Lyckas inte bli nöjd med mina AM band i gummi. Om jag ska klippa ett nytt läder vad rekommenderar ni då?Denna gråa måndag ljusnade nu! Fick precis hem denna. Inga extra länkar behövdes dessutom.![]()
![]()
Bra tips, tack för det. Ska undersöka det.Den har väl långa viklåsblad? lite lagom fjädrande skumgummi där då. Är halvlänkarna halva eller längre/kortare?
Vilken Octo? Finissimon har ju tyvärr ett för stort verk.Tror ni man vågar hoppas på en Octo i 36mm? Tycker 40 ser helt enormt ut.. men så jävla balla. Först tänkte jag bara ”vulgo” när jag såg deras dinkor, nu känns bulgo-vulgo, som ett begrepp som jag vill mynta som ett mycket positivt sådant…
Bjud gärna på mer bilder, ni som sitter på en Octo!
Finissimon.. är ju bäst. Men överväger för första gången även en dykare i form av Scuba. Octo Roma ser inte så dum ut heller, sitter nån på en sån här på forumet?Vilken Octo? Finissimon har ju tyvärr ett för stort verk.
Jag skar bort lite av mitten delen så den hamnade mer dikt an. Men är ju ff att gummit är rätt hårtFick hem ett aftermarket gummi igår till bulgon. Ingen vidare passform runt luggsen men annars känns det okey.
Får se hur länge det sitter på.
![]()
Pris?Är det någon som är sugen på ett gummi så har jag detta liggandes.
Kanske bäst till en güldare dock…
![]()
Snyggt som satan! Har du köpt band och spänne separat?Kunde inte låta bli..![]()
![]()
Nej följde med klockan, den är ny.Snyggt som satan! Har du köpt band och spänne separat?
Ahaa! Fick för mig att du redan hade en sån fast på länk?Nej följde med klockan, den är ny.
Hehe jo det stämmer, men stor skillnad mot den nya!! Den andra har ju kronskydd och luminova.Ahaa! Fick för mig att du redan hade en sån fast på länk?
Riktigt fin, snyggt köp!Hehe jo det stämmer, men stor skillnad mot den nya!! Den andra har ju kronskydd och luminova.![]()