Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför inte mäta på klockan?Glad midsommar!
Försöker fiska fram måtten på bandet till Scuba 38. Någon som vet hur man kan få fram det? Har dragit igång ett projekt med att sy upp ett band av en medlem här på forumet.![]()
Om du har möjlighet vore det magiskt!Varför inte mäta på klockan?
Kan göra det senare i veckan om du inte lyckas.
Faktiskt inte sett den Diagonon förut. Vad är det för ref och år?Tjenare tråden, fick precis hem min första BVLGARI idag och är grymt nöjd, alltid gillat italienskt, större delen av samlingen är italienskt hantverk.
![]()
![]()
Dp42ssd år vet jag faktiskt inteFaktiskt inte sett den Diagonon förut. Vad är det för ref och år?
Tackar!Gratulerar
Bild!!!![]()
Snyggt! Grattis!Tackar!
Första dagen med nya klockan och sista dagen på jobbet innan semestern.
En riktigt bra dag med andra ord!
![]()
Grattis till en mycket fin klocka! Den där kommer du vara riktigt nöjd med vågar jag lovaTackar!
Första dagen med nya klockan och sista dagen på jobbet innan semestern.
En riktigt bra dag med andra ord!
![]()
Sålt eller skickat iväg den på spa?Saknar min när jag ser den där![]()
Gick i retur till säljaren efter strul med kronografen och knapparna. Men fick iaf lära mig hur man får tillbaka momsen från tullverket vid den typen av reklamationSålt eller skickat iväg den på spa?
Trist!!Gick i retur till säljaren efter strul med kronografen och knapparna. Men fick iaf lära mig hur man får tillbaka momsen från tullverket vid den typen av reklamation![]()
Ähh, jag beställde 3 Bulgari’s på typ en vecka. Det var lite skönt att det hände och handlaren var så smidigTrist!!
Då går det ingen nöd på digÄhh, jag beställde 3 Bulgari’s på typ en vecka. Det var lite skönt att det hände och handlaren var så smidig
Bara kvar Scuba’n nu men ruskigt sugen på en Magnesium igen …
Antar att magnesiumklockorna har någon typ av legering. Av nyfikenhet, vet du hur de slits?Ähh, jag beställde 3 Bulgari’s på typ en vecka. Det var lite skönt att det hände och handlaren var så smidig
Bara kvar Scuba’n nu men ruskigt sugen på en Magnesium igen …
Antar att magnesiumklockorna har någon typ av legering. Av nyfikenhet, vet du hur de slits?