Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gäller det även handleder?Äh, alla klockor ser större ut på bild, det är sen gammalt. Inget jag skulle oroa mig för iaf
Gäller bara dubbelhakor mig veterligenGäller det även handleder?
Japp, tyvärr ser det ut som man använder gamla spännet utan snbbjustering som storebror har. Synd.....Lyckad modell, 38mm är en välkomnad storlek
Kan du lägga upp lite mer bilder, speciellt Claspen är intressant.Beställda utomlands eller framme från svenska återförsäljare?
Tjena gänget!
Jag ber om ursäkt om denna frågan varit uppe flertalet gånger men många sidor att gå igenom. Har snöat in mig på en DS action chronometer Quartz. Ni som har en, vad tycker ni? För/nackdelar. Har kollat lite videos på tuben och det verkar vara en del där sekundvisaren inte träffar markeringarna osv?
Jasså så pass? Synd då läder lär bli väldigt snyggt på den. Men visst länk, och Nato är väl det jag använder mest iof.Jag har haft en... den träffade typ hälften av sekundmarkeringarna... bättre än så och du har väldans tur.
Vill su ha exakt träff rå du gå på Longines VHP... men de är väl drygt dubbelt så dyra.
I övrigt en trevlig klocka... väldigt tajt mellan bandstiftshålen och boetten, så man är typ låst vid länken... går väl å tvinga in ett gummi men läder blir inte bra.
Så är det med alla digitalare hade två st Breitling skyracer ingen av dom var exakt på markeringarna.Tjena gänget!
Jag ber om ursäkt om denna frågan varit uppe flertalet gånger men många sidor att gå igenom. Har snöat in mig på en DS action chronometer Quartz. Ni som har en, vad tycker ni? För/nackdelar. Har kollat lite videos på tuben och det verkar vara en del där sekundvisaren inte träffar markeringarna osv?
Jasså så pass? Synd då läder lär bli väldigt snyggt på den. Men visst länk, och Nato är väl det jag använder mest iof.
Ja en Longines är ju som du säger det dubbla priset. Synd att dem träffar så dåligt, får väl plocka bort sekundvisaren
Tack för svaret iaf
Digitalare? Ja missas det på breitling så är det ju inget konstigt om det missas på billigare ur. Det svaret gör oxå att jag blir impad av att min inox träffar markeringarna man kanske skulle arbeta bort sin sekundvisar-ocdSå är det med alla digitalare hade två st Breitling skyracer ingen av dom var exakt på markeringarna.
Digitalare ska vara utan sekundvisare igentligen tycker jag men kan man bara sluta bry sig om att det ska vara exakt så mår man mkt bättreDigitalare? Ja missas det på breitling så är det ju inget konstigt om det missas på billigare ur. Det svaret gör oxå att jag blir impad av att min inox träffar markeringarna man kanske skulle arbeta bort sin sekundvisar-ocd
Digitalare ska vara utan sekundvisare igentligen tycker jag men kan man bara sluta bry sig om att det ska vara exakt så mår man mkt bättre
Haha jag sånt skapar huvudvärk när man bryr sig förmycketDigitalare ska vara utan sekundvisare igentligen tycker jag men kan man bara sluta bry sig om att det ska vara exakt så mår man mkt bättre
Var inne på Rydbergs Ur och hämtade min 38mm Certina DS Action Diver
Tack. Min handled mäter strax under 18cm.Snyggt, Hur stor handled har du?
Grym!!!!!!!! Fler bilder tackVar inne på Rydbergs Ur och hämtade min 38mm Certina DS Action Diver
Var inne på Rydbergs Ur och hämtade min 38mm Certina DS Action Diver
Lite fler bilder....Kul, ser riktigt fin ut!
Kan vi få lite fler bilder och dina första intryck?
Snygg!Lite fler bilder....
Kan du tänka dig att posta en recension? I enkel form, första intrycken...Lite fler bilder....
Alltså snälla Certina kom med denna i titan och pepsi Dessa väger ton juNytt från Certina! https://www.certina.com/watch/ds-action-gmt-powermatic-80/C0324291105100
Kan bli succé! 200m WR, Powermatic 80 med GMT funktion, 43mm
Kommer med olika färgkombinationer men den med stållänk tycker jag definitivt är mest intressant.
Alltså snälla Certina kom med denna i titan och pepsi Dessa väger ton ju