• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den officiella Daniel Wellington-tråden

Nic

Rolex
2-Faktor
Admins, kan ni byta namn på tråden till "Den officiella fettisdagsbulle-tråden" så skulle det vara uppskattat?
Eller ska vi kanske samla det i en egen forumkategori, med undergrupper som "Fastlagsbulle", "Hetvägg", "Semlor nu och då" och "Fettisdagen"?
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Yes stämmer bra, jag har käkat en på ett café i förorten.. men har även sett dem här uppe i Umeå där jag bor nu! Så håll ut, snart landar de på ditt lokala fik ;)
Den bilden jag la upp var skamlöst snodd från nätet.. här kommer en bild på den jag åt! bara för att sukta lite
12549039_10153546331991865_8892347848531850283_n.jpg
 

dräpdrulle

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Yes stämmer bra, jag har käkat en på ett café i förorten.. men har även sett dem här uppe i Umeå där jag bor nu! Så håll ut, snart landar de på ditt lokala fik ;)
Den bilden jag la upp var skamlöst snodd från nätet.. här kommer en bild på den jag åt! bara för att sukta lite
12549039_10153546331991865_8892347848531850283_n.jpg

Säkert minst 5000 kalorier. :nailbiting:
 
Senast ändrad:

WBergdahl

Panerai
Efter lite efterforskning så verkar den komma från Birgers konditori i Öxelösund, så det får nog bli en resa dit snart :)
Om den inte dyker upp i Sthlm...
 

Bertil34

Breitling
Den här tråden är verkligen en höjdpunkt och helt jävla perfekt för den som vill veta mer om klockor från Daniel Wellington...
 
Topp