Bra där!Jag köper dom billigaste semlorna jag kan, då blir det mer pengar över till klockor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra där!Jag köper dom billigaste semlorna jag kan, då blir det mer pengar över till klockor
Vet inte när den officiella dagen är från när man "får" börja men det är en semmeltråd så någon borde väl kunna svara på det.
Semlor?Nu blev man ju sugen.
Får se om jag kan bidra med en paketöppning i eftermiddag.
Ja visst! varifrån har du köpt semlorna ska bli intressant att se! är det vanliga eller årets trend?Nu blev man ju sugen.
Får se om jag kan bidra med en paketöppning i eftermiddag.
Den som lever får se antar jagJa visst! varifrån har du köpt semlorna ska bli intressant att se! är det vanliga eller årets trend?
Vansinne!Tösses är fina. Men har svårt för grädde så käkar bara bullen och mandelmassan.
Haha ja, vad annars?Semlor?
Japp, som det ser ut så är det Nutella som gällerVet inte om det nämndes på förra sidan, men är årets trend nutella semlor?
Vart kan man hitta nutella semlor? Har inte sett de. sugenJapp, som det ser ut så är det Nutella som gäller
@floristen la upp första bilden på dom, men jag tror att det kommer att dyka upp på ställe i storstäderna snartVart kan man hitta nutella semlor? Har inte sett de. sugen
Den ser LÖJLIGT god utYes stämmer bra, jag har käkat en på ett café i förorten.. men har även sett dem här uppe i Umeå där jag bor nu! Så håll ut, snart landar de på ditt lokala fik
Den bilden jag la upp var skamlöst snodd från nätet.. här kommer en bild på den jag åt! bara för att sukta lite
Yes stämmer bra, jag har käkat en på ett café i förorten.. men har även sett dem här uppe i Umeå där jag bor nu! Så håll ut, snart landar de på ditt lokala fik
Den bilden jag la upp var skamlöst snodd från nätet.. här kommer en bild på den jag åt! bara för att sukta lite
Närmare till Sigtuna, där jag åt min!Efter lite efterforskning så verkar den komma från Birgers konditori i Öxelösund, så det får nog bli en resa dit snart
Om den inte dyker upp i Sthlm...
Vad hette stället? En omväg förbi Sigtuna är ju ingen fara om man ska till ArlandaNärmare till Sigtuna, där jag åt min!
Ta gärna en bild på semlan och din Daniel Wellington klocka när du varit där!Vad hette stället? En omväg förbi Sigtuna är ju ingen fara om man ska till Arlanda
Det där måste vara en kopiaEn sådan här?
Då måste jag påpeka att vi enligt forumreglerna inte diskuterar kopior annat än i utbildningssyfte!Det där måste vara en kopia