Beroende på djup så..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är grejen med vridringen på Divern?Super Kontiki sedan tidigare, Kontiki diver lanseras nu denna vecka
Vad är grejen med vridringen på Divern?
Aha, tack för infon.Dyker inte själv så finns säkert andra som kan förklara det bättre men här är förklaringen på engelska.
Triangular luminescent hour markers are contrasted against a jet-black, granite-patterned dial that provides excellent legibility, while a unidirectional rotating bezel frames the dial with a no decompression limits scale. This no decompression limits scale provides divers with a useful backup to their diving computers as it indicates the amount of time a diver can spend at a particular depth before he will have to decompress.
Definitionen av dykarsjukan
Du har helt rätt. Jag har faktiskt fått dykarsjukan, på riktigt. Fick ligga några timmar i tryckkammare på Karolinska 1995. Detta symtom kom smygande åratal senare.Definitionen av dykarsjukan
Ajfan, låter inte kul men den verkar som sagt inte bara ha gett negativa bieffekter. Sjukt snygg squaleDu har helt rätt. Jag har faktiskt fått dykarsjukan, på riktigt. Fick ligga några timmar i tryckkammare på Karolinska 1995. Detta symtom kom smygande åratal senare.
Du har helt rätt. Jag har faktiskt fått dykarsjukan, på riktigt. Fick ligga några timmar i tryckkammare på Karolinska 1995. Detta symtom kom smygande åratal senare.
Inte jättekul. Då var det avlångt plexirör. De satte på en sopig VHS på en liten tv i uppe i taket. Såg inget utan mina brillor och hörde inget pga tryck och oväsen från syrgasen som pumpa in.Ungefär samtidigt som mig då. Äckligt obehagligt att ligga i tryckkammare.
Inte jättekul. Då var det avlångt plexirör. De satte på en sopig VHS på en liten tv i uppe i taket. Såg inget utan mina brillor och hörde inget pga tryck och oväsen från syrgasen som pumpa in.
Är någon av de där pensionärerna ens täta?
Jo för satan! 6 av dem är tryckta till 100mÄr någon av de där pensionärerna ens täta?
Bara en av pensionärerna som jag dyker med så provtryckningen är mest för skojs skullÄr någon av de där pensionärerna ens täta?
Ägde en likadan tidigare, fantastisk klocka!Den här växer mer med tiden. Tror den kan rocka hårt i sommar. Jag menar, det står ju för tusan SEAMASTER på den
Bara en av pensionärerna som jag dyker med så provtryckningen är mest för skojs skull
Tack Poserande sportdykare gör nog ingen direkt grön av avund 20m ner i varma medelhavet är fan inte mycket att skriva hem till mamma om.Snyggt. Bilder som gör desk divers gröna av avund!
Trevligt, det där råkar vara jagInte min bild (snodd från insta) men fruktansvärt fet.
Seiko Sbga029
Ha! Bra jefla bild. Har du kvar den fortfarande?Trevligt, det där råkar vara jag