Med andra ord är du fortfarande nöjd vännen?Ja, 1000 timmar innan dem monteras in verket i boetten, och den har gått 0,0 sedan hon kom till vår familj...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med andra ord är du fortfarande nöjd vännen?Ja, 1000 timmar innan dem monteras in verket i boetten, och den har gått 0,0 sedan hon kom till vår familj...
Tyvärr!Med andra ord är du fortfarande nöjd vännen?
Trist med barnsjukdomar men hoppas operationen går snabbt och att den anländer torrt och säkert till Kongo.Tyvärr!
Tyvärr är det baksidan på att vara först....Trist med barnsjukdomar men hoppas operationen går snabbt och att den anländer torrt och säkert till Kongo.
Vad var det du köpte istället?När får vi se en till polaris på forumet? Lite tröttsamt med alla Wholecksar, eller är det bara jag som tycker det...?
Fick samtalet om att nymans hade en Hūlk som väntade på mig med mitt namn i certet... men kommer nog snart en nyVad var det du köpte istället?
Jag skojade med dig liteFick samtalet om att nymans hade en Hūlk som väntade på mig med mitt namn i certet... men kommer nog snart en ny
Margarinkungen.... det måste ju vara värt 20000kr till hahaJag skojade med dig lite
Men varför vill du ha ditt namn på certet förutsatt att du inte heter Nilsson/Andersson etc?
Fattar inte grejen, på mina står det James BondMargarinkungen.... det måste ju vara värt 20000kr till haha
Fattar inte grejen, på mina står det James Bond
Testade den för ett tag sen men hade lite för klena handleder för att bära upp den. Fantastisk klocka dock!@Margarinkungen har redan sagt det mesta, jag kompletterar enbart med en annan av modellerna i den nya Polaris-familjen att beskåda!
Tack till @Nymans Ur 1851 för den som vanligt utomordentliga servicen
Även på Skinn?Testade den för ett tag sen men hade lite för klena handleder för att bära upp den. Fantastisk klocka dock!
Det har jag faktiskt inte testat men tack för tipset!Även på Skinn?
Jag är jäkligt sugen igen, kommer nog att att bli en igen var tiden lider.Det har jag faktiskt inte testat men tack för tipset!
Förståligt! Blev riktigt sugen när jag såg den blåa versionen som släpptes i höstas (?)Jag är jäkligt sugen igen, kommer nog att att bli en igen var tiden lider.
@Margarinkungen har redan sagt det mesta, jag kompletterar enbart med en annan av modellerna i den nya Polaris-familjen att beskåda!
Tack till @Nymans Ur 1851 för den som vanligt utomordentliga servicen
Bild!! Från nätet i alla fallHar slagit till på en ny Polaris. Förhoppningsvis dyker den upp i slutet på nästa vecka.