Stort och ödmjukt tack kompis!Mycket bra! Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort och ödmjukt tack kompis!Mycket bra! Grattis
Låter ju bra! Inget glapp heller antar jag (det är ju en jlc). Finns det några mikrojusteringar eller är det halvlänkar som gäller?Tack!
Helt ärligt är den bra. Jag gillar att det inte blir någon kant och att kronan är lite trög så man inte rattar av misstag MEN synd att den går att skruva åt båda håll och kanske lite synd att inte kronan skruvas. Men hittills känns den helt rätt.
Inget glapp, svarar direkt.Låter ju bra! Inget glapp heller antar jag (det är ju en jlc). Finns det några mikrojusteringar eller är det halvlänkar som gäller?
Lite lägre, men diametern är helt rätt. Kanske som en Explorer 1. En dressad sportklocka tycker jag. Gillar kronorna skarptSugen blir man! Hur är den storleksmässigt, bärs den mindre än en Sub?
Stort fett grattis! Snyggt!
Tack grabbar!Mkt kul klocka. Grattis!
Mycket bra jobbat, grymt fin!!Jaha mina damer och herrar!
Väl hemma började jag laga mat! Men kunde inte hålla mig så klart...
skulle bara visa döttrarna och vips så var öppningen igång. Först tack för det fina mottagandet som min nya vän har fått och ett extra stort tack till @Nymans Ur 1851 som har varit så snälla och vänliga med mig gällande den här klockan och hela affären.
Nu har jag den första Jaeger-LeCoultre Polaris Automatic på länk som kom till Sverige!
Historien kan ni lika bra som mig nu så pang på rödbetan bara! BILDER!!
Notera att boxen är uppdaterad till Guld och inte den där tråkiga franska beigefärgade som dom tidigare envisades med
Ohh...
Här är första blicken på henne hemma iförd lusekofta/skyddsplast...
Tavlan gör sig riktigt bra! Riktigt bra!!!
Här är härligheten! Ska bara gömma kvittot så det inte kommer bort (frun ser det!)
Boxen igen...
@TiE , Herman ville också vara med...
avplastad igen, faaan det här blir riktigt bra!
Lume-shot!!
Plast....
Slutet gott, allting gott!!
FIN!
Tack för ett underbart forum och lekrum för oss nördar!
Tack Palle!Mycket bra jobbat, grymt fin!!
Magisk klocka som jag föll direkt för när den presenterades på Baselworld. När det är dags för mig att köpa nästa klocka (relativt enkel time only) är Polaris en given kandidat på listan!Lite lägre, men diametern är helt rätt. Kanske som en Explorer 1. En dressad sportklocka tycker jag. Gillar kronorna skarpt
Tack!Riktigt bra, stort grattis!
Samma här! Föll pladask för den och faktiskt just denna. En enkel Sportklocka helt enkelt. Och den går riktigt bra. 0,0 på 2 dagarMagisk klocka som jag föll direkt för när den presenterades på Baselworld. När det är dags för mig att köpa nästa klocka (relativt enkel time only) är Polaris en given kandidat på listan!
Tack så mycketStort Grattis
Jag tycker tvärtom! Ville från början ha en memovox men tycker att dom är lite för höga så det här blev helt rätt för mig. Den ser ut som en memovox men jag slipper dom där sist 3-4 mm!Jag avskyr två kronor men på den där jäkeln var det riktigt snyggt! Grattis till en toppenklocka
Wow! Stort grattis! Världsklass på den länkenJaha mina damer och herrar!
Väl hemma började jag laga mat! Men kunde inte hålla mig så klart...
skulle bara visa döttrarna och vips så var öppningen igång. Först tack för det fina mottagandet som min nya vän har fått och ett extra stort tack till @Nymans Ur 1851 som har varit så snälla och vänliga med mig gällande den här klockan och hela affären.
Nu har jag den första Jaeger-LeCoultre Polaris Automatic på länk som kom till Sverige!
Historien kan ni lika bra som mig nu så pang på rödbetan bara! BILDER!!
Notera att boxen är uppdaterad till Guld och inte den där tråkiga franska beigefärgade som dom tidigare envisades med
Ohh...
Här är första blicken på henne hemma iförd lusekofta/skyddsplast...
Tavlan gör sig riktigt bra! Riktigt bra!!!
Här är härligheten! Ska bara gömma kvittot så det inte kommer bort (frun ser det!)
Boxen igen...
@TiE , Herman ville också vara med...
avplastad igen, faaan det här blir riktigt bra!
Lume-shot!!
Plast....
Slutet gott, allting gott!!
FIN!
Tack för ett underbart forum och lekrum för oss nördar!
Tack!! Ja, jag är helt salig faktiskt. Älskarn!!Wow! Stort grattis! Världsklass på den länken
Tack, hoppas du också kniper en så det blir några fler på forumet!Grattis till riktigt fin JLC!
Gillar den blå färgen, snyggt!
Armbandet ser helt underbart ut, det skulle jag vilja ha för att få en perfekt justering runt handleden. Klockor sitter dåligt på min arm med mina armband utan mikrojustering.... Grymt fint armband, det ser så himla bra ut!
tack andy!Så bra, stort grattis.
Hittade ingen sub att jämföra med men här är det närmaste jag kom!Sugen blir man! Hur är den storleksmässigt, bärs den mindre än en Sub?
Tack, Japp, båda fanns inne på nymans. Men jag gillar den blå. Annars är det vaniljindexen som datum versionen har som lockar men den är lite hög.Hade du möjlighet att klämma på den svarta också?
Grattis till ett roligt köp!
Du kan nog gå ner lite, skadar aldrig att frågaFår man ge listpris eller går det få ner priset något? Är kär.
Kollar du gråhandlarna på C24 så ligger de ju 10-15 under list, kan ibland ge en indikation på att något kan göras....Får man ge listpris eller går det få ner priset något? Är kär.