Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tidlös design
Galet tidlös faktiskt!Tidlös design![]()
Så sjukt snygg!!
Tack kompis och ja, stilrenare klocka är svår att hitta!Så sjukt snygg!!
Hej hej!
Någon som införskaffat denna skönhet och kan ge en snabb recension
![]()
Junghans Form A Chronoscope Automatic 27/4370.01 - Ditur
Junghans Form A Chronoscope Automatic 27/4370.01 | Auktoriserad återförsäljare, 1-2 dagars leverans, prisgaranti, 99 dagars ångerrätt - Diturwww.ditur.se
Funderar allvarligt på att köpa, begagnat eller nytt beroende på utbudet/priset då jag tyckte den var urläcker
Det visste jag inte - att Junghans fått åf i Sverige, måste varit ett tag sedan de var representerade här (?) Det är väl 38mm automatisk som du testar? Väldigt snygg, och tummen upp för guldvarianten likaså.Ditur inne på Emporia i Malmö säljer Junghans klockor. Dom har även Hamilton klockor.
Var inne där i helgen och provade på maxbill. Blev överraskad av hur snygg den var i guld.
![]()
![]()
Vad kostade den?Ditur inne på Emporia i Malmö säljer Junghans klockor. Dom har även Hamilton klockor.
Var inne där i helgen och provade på maxbill. Blev överraskad av hur snygg den var i guld.
![]()
![]()
Det visste jag inte - att Junghans fått åf i Sverige, måste varit ett tag sedan de var representerade här (?) Det är väl 38mm automatisk som du testar? Väldigt snygg, och tummen upp för guldvarianten likaså.
Vad kostade den?
Ok, tackar. Ser ut att vara lite skillnader. Den klassiska handjagade ser alltjämt bara ut att finnas i 34mm, enligt Junghans hemsida.Ja, tror Ditur tog över klockbutiken som låg där innan, men tror ändå det var ett tag sen dom gjorde det.
Det var quartz versionen jag testade. Missade att automataren är något högre, så provade inte den. Grym storlek annars som jag tror passar alla.
Det gillar jag med och min Max Bill tar ju vanliga 20 mm så det är bara att köpa vad du vill!Hej hej!
Någon speciell sida ni rekommenderar att man använder för att köpa nya armband till sin junghans ?Gillar att ha lite mer variation på armbanden.