• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Searacer.
57F98ED2-0039-4517-981F-7082ECAFD3BD.jpeg
 

smoerarn

Cartier
Svårt att fånga den härliga reflektionen. Fin sommarklocka, behöver gummi nu, men Tag vill ha 7k för sitt med nya claspen. Inte OK.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    420.1 KB · Visningar: 21

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Ser att det just nu ligger endast en till salu på chrono24. Betydligt dyrare än min och i ett bedrövligt skick 👎🏻
Minns inte på rak arm vad jag gav för min men det kan jag nog finna ut.
Såg faktiskt också den precis… Hyfsat härjad minst sagt! Skulle ju vara väldigt trevligt om man precis som du kunde hitta en NOS 😃
 

dzlDave

Panerai
Nya Aquaracer 40mm. Bästa släppet av TH på många år. Föll på Quartzen pga no date.
A136DBF7-F505-4674-9342-A14390ADE9E2.jpeg
Jag sålde av lite och jaga lite nytt, fastnade för denna också. Håller med dig, riktigt fin och ett steg upp i designen från tidigare Aquaracers. Jag nog hade föredragit att ha Date, tittar efter datum ibland.
 

Bilagor

  • PXL_20220701_093048808.jpg
    PXL_20220701_093048808.jpg
    462.3 KB · Visningar: 10
Senast ändrad:

Viskan

Panerai
2-Faktor
Om någon som har en Aquaracer auto 41 svart eller blå skulle vilja sälja så köper jag gärna. Tack.
 
Topp