Searacer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nää nytagen i dagTrevlig liten sak. Ingen bild från gridden förra helgen?
Tycker den där så sjukt fin! Vet att du inte brukar sälja, men OM du någonsin gör det, hojta till…Searacer.
Jag har en blå om det skulle passaTycker den där så sjukt fin! Vet att du inte brukar sälja, men OM du någonsin gör det, hojta till…
Främst den vita som lockar, men tack ändåJag har en blå om det skulle passa
Tack tackTycker den där så sjukt fin! Vet att du inte brukar sälja, men OM du någonsin gör det, hojta till…
Tack så mycket! Gör gärna detTack tack
Ditt intresse är noterat men det är inte stor chans att denna lämnar. Men jag kan hålla korpgluggarna öppna och meddela dig om jag ser ett fint ex till salu nångång.
Jag hittade mitt exemplar NOS på chrono24 från Japan. Kul… vi skall hitta en till dig också !Tack så mycket! Gör gärna det
Vore guld!!Jag hittade mitt exemplar NOS på chrono24 från Japan. Kul… vi skall hitta en till dig också !
Ser att det just nu ligger endast en till salu på chrono24. Betydligt dyrare än min och i ett bedrövligt skickVore guld!!
Såg faktiskt också den precis… Hyfsat härjad minst sagt! Skulle ju vara väldigt trevligt om man precis som du kunde hitta en NOSSer att det just nu ligger endast en till salu på chrono24. Betydligt dyrare än min och i ett bedrövligt skick
Minns inte på rak arm vad jag gav för min men det kan jag nog finna ut.
Kan ev va jag ska släppa klocka för att hitta en omega connie stål o doglegs utan datum.Jag köper gärna tbx bandet med medföljande Monza
Har ett liknande band (17mm) över.
Ruggigt läcker!
Referens CR2111 pm för mer info mmRuggigt läcker!
Jag sålde av lite och jaga lite nytt, fastnade för denna också. Håller med dig, riktigt fin och ett steg upp i designen från tidigare Aquaracers. Jag nog hade föredragit att ha Date, tittar efter datum ibland.Nya Aquaracer 40mm. Bästa släppet av TH på många år. Föll på Quartzen pga no date.
Kör vidare med kvartsaren, 3 nya Tag på G i veckan
He he , nej då en fot kvar i det träsketLämnar du Seiko-träsket för TH? välkommen, skall bli spännande att se vad du lyckats köpa
Jäkligt schysst den där.. skulle gärna ha en sån fast med silver tavla.Behövde en quartz så det fick bli denna skönheten. Grymt trevlig .