Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spot on. Varje semester har din klocka!Beror helt på vad man gör under semestern...
Himalaya-expidition = Explorer1
Rymdfärd = Speedmaster Professional Hesalit
Segling = Yacht-Master II
Dykning = Deepsea
Bilsemester = precis vad som helst av det man gillar
Ungdom på Ibiza-charter = G-Shock
Då ser våra rutter inte helt olika ut! Thailand, Malaysia och så har vi pratat om någon vecka i Indonesien!Filippinerna, Malaysia och Indonesien! Perfekta ställen för en dykareVart håller ni er?
Det behöver inte bara svårare än såEn nytryckt dykis alt en badvänlig gmt.
![]()
![]()
Jag skulle välja den klocka i samlingen som jag skulle kunna avvara. Rånrisk, inbrott, saltvatten, egen försummelse mm mm.
Trevlig resa, Asien är härligt!
Hästpolo = ReversoBeror helt på vad man gör under semestern...
Himalaya-expedition = Explorer1
Rymdfärd = Speedmaster Professional Hesalit
Segling = Yacht-Master II
Dykning = Deepsea
Bilsemester = precis vad som helst av det man gillar
Ungdom på Ibiza-charter = G-Shock
Skulle ta med mig denna. 200m och tre tidzoner. Stenhårt utseende dessurom Blir inte bättre på resan
![]()
Glycine Airman 18 sphair worldtimerVerkligen stenhård. Vad är det för något?
Jag brukar skölja av klockan efteråt i sötvatten bara och har inte haft problem med någon klocka, bara de är trycktestade innanTänker att det sliter på klockan
Wow! Inte sett Unico Golf innan, verkligen prylbögeri på hög nivå! Ge mig..Hästpolo = Reverso
Golf = Hublot Big Bang Unico Golf
Den där är bra. Vad är det för ref på den?![]()
Från lådan just nu bör det vara Bratten. Skiter i GMT, färgglatt och gummi ska det vara.
Google Breitling Seawolf e1737018Den där är bra. Vad är det för ref på den?
Tack!Google Breitling Seawolf e1737018
kul att du frågarHur mår Tudorn än så länge? Klarar den allt saltvatten och skinande sol?![]()
Du ser ju inte ut att lida i alla fall.kul att du frågarJag brukar aldrig reflektera över hur klockan klarar sig om jag är iväg under kort tid. Men nu är jag väldigt mån om den. Hittills har jag inte sett en ny hairline på den (känns konstigt eftersom vi klättrar och är relativt aktiva). Under någon dag tyckte jag att bezeln kändes lite seg, det avtog senare under dagen (sköljde sötvatten och rengjorde osv).
Ska bli bättre på att ladda upp fler bilder!
![]()
![]()