Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
”Bara”.
Så mycket vackert i den här tråden! Ännu så länge har jag bara en blank svart tavla. Måste nog justera önskelistan för -19
Sry, inte meningen att göra mig märkvärdig. Jag skulle gärna hitta nåt mer fint typ UG, Longines el Omega. En Polerouter skulle passa utmärkt”Bara”.
Jag menade det absolut inte som negativt! Förstår att du inte vill göra dig märkvärdig, men din klocka är helt klart märkvärdig!Sry, inte meningen att göra mig märkvärdig. Jag skulle gärna hitta nåt mer fint typ UG, Longines el Omega. En Polerouter skulle passa utmärkt
Med vänlig hälsning,
Inte megablank, men dristar mig till att posta i alla fall!
Om den är eftertraktad?Är detta en eftertraktad klocka? Jag har en också.
Härlig trippel! Doxan är så cool.
Stort tack! Yes, gillar den som tusan - synd bara att det är så svårt med banden bara.Härlig trippel! Doxan är så cool.
Blank gilt har ingen dött av...
Wow, grattis @Janne2000!Blankt o svart
TackWow, grattis @Janne2000!